חשיפת ספורט1: גרנט יהיה המאמן היקר בתולדות הכדורגל הבולגרי

גרנט
אברם גרנט | AFP

הישראלי, שסגר בלבסקי סופיה לשנתיים, קיים פגישה נוספת עם הבעלים בה כל התנאים סוכמו. המאמן ימריא ללונדון להסדיר את ענייניו, יחתום רשמית ביום שישי וירוויח 800 אלף יורו לעונה ללא מענקים

(גודל טקסט)

אברם גרנט נפגש מוקדם יותר היום (שלישי) עם הבעלים של לבסקי סופיה, ספאס רוסב, וכל פרטי החוזה סוכמו. החתימה הרשמית תתבצע ביום שישי. הישראלי, שסגר בקבוצה לשנתיים, יהיה המאמן היקר בתולדות הכדורגל הבולגרי כאשר שכרו יגיע ל-800 אלף יורו לעונה לא כולל מענק אליפות והצלחה בזירה האירופית.


אקס נבחרת גאנה ימריא כבר היום חזרה ללונדון על מנת להסדיר את ענייניו האחרונים וביום חמישי הוא ישוב לבירת בולגריה. החתימה, בשל תשעה באב כאמור, תתבצע באופן רשמי בסוף השבוע הקרוב.




גרנט הגיע לפגישה מלווה בעורך דינו אודי שוחטוביץ' לאחר שכבר אמש, כפי שנחשף בספורט1, הישראלי הגיע להבנות כספיות עם מנכ"לית המועדון דיאנה איבנובה. אמיל ולב, שאמור היה להיות חלק מהצוות, לא יגיע בסופו של דבר בשל התנגדותם של אנשי לבסקי. בעקבות כך, גרנט צפוי למנות עוזר מאמן ישראלי.




תמונה בלעדית של אברם גרנט ביציאה מהפגישה בבולגריה (ציון שרר)


מנכ"לית לבסקי סופיה דיאנה איבנובה אמרה בנושא: "אתמול (שני) הגענו להסכמות על הגעת אברהם גרנט לקבוצה. לבסקי סופיה רוצה מאוד את המאמן. החתימה תעשה רק אחרי צאת תשעה באב. גרנט לא יהיה באימון הצהריים, ישוב לישראל ומתוכנן לחזור לכאן ביום חמישי. הכול מוכן לחתימה. נמתין עוד להודעה הרשמית".


נכון לעכשיו המאמן הנוכחי, ניקולאי מיטוב טרם קיבל הודעה על הפסקת עבודתו. בבולגריה נטען שהוא כועס על התנהלות ההנהלה מאחר ובמקביל למגעים עם גרנט, איש לא הודיע לו דבר על מעמדו.


קבוצתו האחרונה של גרנט הייתה פרטיזן בלגרד, אותה אימן מינואר 2012 ועד מאי באותה שנה. המשרה האחרונה של הישראלי הייתה כמאמן נבחרת גאנה, בה הוא סיים את דרכו אחרי קצת יותר משנתיים בחודש פברואר האחרון. בין לבין אקס צ'לסי שימש כמנהל הטכני של קבוצה טרוס ססאנה התאילנדית במשך כעשרה חודשים. 


לבסקי סופיה הוא אחד משני מועודני הפאר של בולגריה (השני צסק"א סופיה) עם 26 אליפויות (צסק"א מובילה עם 31) ו-26 גביעים. אם כי בעשור הנוכחי איבד המועדון את כוחו וכבר שמונה שנים לא זכה בתואר. שתי אליפויות הלכו לליטקס לובץ ושש ללודוגורץ. עם זאת מעולם לא ירדה ליגה וגם השיגה שיא מיוחד של 19 שנים ללא הפסד ביתי בין השנים 1966 ל-1985. לבסקי השתתפה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2006/07 וסיימה רביעית בבית קשה שכלל את ברצלונה, צ'לסי ואת ורדר ברמן. הישג השיא באירופה פעמיים רבע גמר: בגביע אופ"א הודחה מול שאלקה בעונת 2005/06, ובגביע המחזיקות מול אתלטיקו מדריד ב-1976/77.



שוב מאמן קבוצה. אברם גרנט (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי