אור אדום: 0:1 דרמטי להפועל תל אביב על בני לוד

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

אחרי ההדחה מגביע המדינה וללא רפואה, אוסטוינד (86) סובב כדור חופשי שהצליח להכניע את כרמי וסידר לאדומים ניצחון חשוב. פדידה כבש בדקה ה-91 והעניק להפועל כפ"ס עוד שבוע בפסגה בזכות 0:1 על הפועל פ"ת

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגה הלאומית ננעל הערב (רביעי) עם שני מפגשים, שהוכרעו בצורה דרמטית. הפועל תל אביב גברה על בני לוד והשכיחה את ההדחה מגביע המדינה, הפועל כפר סבא שרדה מותחן מול הפועל פתח תקווה ושמרה על הפסגה. 


בני לוד – הפועל תל אביב 1:0 

ללא קובי רפואה המורחק, אביחי ידין ואדי גוטליב, האדומים הצליחו לשבור את הרצף השלילי ולרשום ניצחון ליגה חשוב, אחרי שלושה מחזורים מאכזבים. האורחת לא הרשימה, ואף הייתה קרובה לספוג מדייגו קאצ'ובה במחצית הראשונה, אך קיבלה מתנה גדולה מאור אוסטוינד. הקשר, שהרשית מול מכבי חיפה מוקדם יותר השבוע, ניסה להרים כדור חופשי בדקה ה-86, ולמזלו הכדור חלף על פני כולם כולל רז כרמי וחדר לרשת, שער שקטע רצף בן שלושה משחקים לא שער זכות עבור האדומים. הפועל תל אביב עם עוד מפגש מאכזב, אך הפעם היא מנצחת והפער מכפר סבא נשמר. לעומתה, לוד נעצרה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד והיא עדיין מסובכת בתחתית. 

 




עדיין ביציע. רפואה (אודי צטיאט) 



הפועל פתח תקווה – הפועל כפר סבא 1:0

כמה אופי יש לקבוצה של מסאי דגו. דווקא אחרי ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה והתצוגה מול בני סכנין, ומפגש פושר במושבה – הירוקים מהשרון רשמו ניצחון דרמטי. עומר פדידה הכריע את המפגש בתוספת הזמן עם פגז מחוץ לרחבה, אחרי טעות בהגנת המלאבסים. כפר סבא עם 35 נקודות, הפועל פתח תקווה עם הפסד כואב אחרי ההדחה מול הפועל חיפה מגביע המדינה. מה יעלה בגורלו של דני גולן?





שמחה אדומה. שחקני הפועל תל אביב (אודי צטיאט) 


הפעם הוא ניצח. אוסטוינד מאושר (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי