העברות: חלוץ צרפתי-יהודי בדרך לבית"ר, יעקובוביץ' חתם באשדוד

אוראל דגני
אוראל דגני | צילום: דני מרון

העברות: הקבוצה מהבירה מחפשת חיזוק להתקפה, הקשר בן ה-24 מצטרף לקבוצה של בן שמעון. וגם: בן תורג'מן סיכם בבני יהודה ומלך השערים של הלאומית יברח להפועל ת"א?

(גודל טקסט)

כמו בעולם, גם הקבוצות בישראל כבר מתכוננות לפתיחת האימונים ומעוניינות לגבש את הסגלים עוד לפני פתיחת האימונים. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות וההחתמות הרשמיות.

רשמי
*מגן הפועל באר שבע בעונה החולפת בן תורג'מן סיכם לשלוש שנים בבני יהודה. לחצו כאן לקריאת הידיעה המלאה.

* הקשרים יובל יעקובוביץ' ואוהד רבינוביץ' סיכמו במ.ס. אשדוד. יעקובוביץ' בן ה-24, שחתם לשנתיים, פתח את העונה שעברה בקבוצת טרגו מורש הרומנית אך בינואר חזר למועדון נעוריו הפועל כפ"ס. רבינוביץ' שיהיה בן 21 בשבוע הבא הגיע מנצרת עילית. אשדוד כבר צירפה את ירדן קרישטול והבלם הברזילאי פבריסיו סילבה.

לירן רוטמן, קשרה בן ה-21 של מכבי פתח תקווה חתם לשנתיים בהפועל רמת גן של אריק בנאדו. רוטמן גדל בנס ציונה ועבר למחלקת הנוער של המלאבסים ובעונה החולפת שותף בשישה משחקים בליגת העל. בין השאר ערך מספר הופעות בנבחרת הנוער והנבחרת הצעירה.


לירן רוטמן במעמד חתימה (באדיבות הפועל רמת גן)
לירן רוטמן במעמד חתימה (באדיבות הפועל רמת גן)

* מור שקד, קשר מכבי הרצליה בעונה החולפת, חתם בהפועל ראשון לציון. הקפטן אלירן סיימון האריך את חוזהו בעונה נוספת ותומר ששונקר האריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

מועמדים
* במכבי תל אביב טוענים שהפועל באר שבע מעכבת את העברתו לקבוצה של מגן גנט, אופיר דוידזאדה. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)

* החלוץ אנתוני וארן במגעים עם בית"ר ירושלים. השחקן בן ה-27 כבש בעונה החולפת 13 שערי ליגה במדי הפועל ירושלים מהלאומית ומחזיק באזרחות ישראלית ולא יחשב כזר. וארן היה מבוקש בקבוצות צמרת רבות בליגה השנייה וגם הפועל אשקלון מעוניינת לצרפו. לידיעה המלאה (נדב צרפתי)

*על פי דיווחים בקרואטיה היידוק ספליט מעוניינת לצרף את מגן מ.ס. אשדוד קרלו ברוצ'יץ', שחתום בקבוצה של רן בן שמעון לשנתיים נוספות.

* הסרבי מיליאן סמיליאניץ', בעבר קשר מכבי נתניה ובעונה האחרונה בפרת' גלורי האוסטרלית קרוב להצטרף להפועל אשקלון. לידיעה המלאה (נדב צרפתי)

* ג'ורדן פושה, כוכב מכבי הרצליה בשנים האחרונות שסיים את חוזהו ועזב את ישראל, נמצא במו"מ עם הפועל תל אביב. במקביל מדווחים בצרפת כי מעוניינות בשירותיו מונפלייה והעולות החדשות לליג-1 טרואה ואמיין. (אשר גולדברג)


פושה. מחוזר בליגה הצרפתית לאור העובדה שהוא שחקן חופשי (אודי ציטיאט)

* בני יהודה ממתינה לאוראל דגני, במידה שהמגן לא יישאר בהפועל תל אביב (אשר גולדברג)

* בלם הפועל פתח תקווה ירין חסן וקשר הפועל ראשון לציון נס זמיר צפויים להצטרף לבית"ר תל אביב/רמלה (מיכאל וייסרמן)

* השוער רן קדוש, שסיים את חוזהו בהפועל כפר סבא, במו"מ מתקדם עם אפולון, העולה החדשה לליגה היוונית (יעקב זיו)


קדוש. בדרך להיות הליגיונר הבא? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי