פרסום ראשון: שני שחקני נבחרת ונצואלה הצעירה בדרך להפועל פ"ת

חולביס אסבדו
חולביס אסבדו | AFP

העברות: חולביס אסבדו וג'וני מונסאלבה במו"מ עם המלאבסים, גם קשר גיאורגי על הפרק. וגם: בניון זוכה לחיזור ממכבי פתח תקווה ותורג'מן בשכונה

(גודל טקסט)

 חלון ההעברות ממשיך לקרום עור וגידים גם בשוק הישראלי. השמועות, החתימות, ההצגות ההזויות. הכל כאן בספורט1.

רשמי
*המגן בן תורג'מן חתם באופן רשמי על חוזה ל-3 שנים בבני יהודה באמצעות סוכנו, זיו שטיינברג. "שמח לחתום ולהצטרף למועדון כמו בני יהודה. אני מגיע עם מוטיבציה גדולה לתרום ולהצליח. היו לי מספר הצעות מקבוצות נוספות, אבל ברגע שבני יהודה פנו אליי היה לי ברור שאני רוצה לשחק רק בשכונת התקווה", אמר המגן שעזב את באר שבע.

*מאמן השוערים גיא סולומון מונה לתפקיד בהפועל רעננה ויהיה חלק מהצוות של דודו אברהם. (אשר גולדברג)

*שוער הפועל פתח תקווה אבי איבגי חתם בנצרת עילית (מיכאל וייסרמן) 

*עוז פרץ חתם לעונה נוספת בהפועל רמת גן

*אלי הרוש חלוצה בן ה-21 של בני יהודה חתם בהפועל מרמורק מהלאומית.

מועמדים
*פרסום ראשון. הפועל פ"ת בדרך לחיזוק מעניין. הקבוצה במו"מ מתקדם עם שני קשרי נבחרת ונצואלה עד גיל 20 חולביס אסבדו וג'וני מונסאלבה, שני קשרים, האחד עושה משחק והשני קשר אחורי. המו"מ מתנהל באמצעות סוכניהם של השניים שלומי בן עזרא וגלעד קצב. אסבדו בן ה-18, שיחק בעונה שעברה בקבוצת קראבובו המקומית, אלופת הליגה בuונצואלה ואילו מונסאלבה בן ה-19 שיחק בדפורטיבו טאקירה, סגניתה. פ"ת צפויה לקבל זכויות עתידות. (תומר חבז) 

*כמו כן, הקשר טגניז צ'יקארידזה בן ה-21 מדילה גורי במשא ומתן עם הקבוצה. (אשר גולדברג)


אסבדו, יגיע לישראל? 

*יוסי בניון מחוזר במכבי פתח תקווה שהציעה לו תפקיד מקצועי בתום חוזה לעונה. (תומר חבז) לידיעה המלאה

* בית"ר ירושלים מגששת עם וובה בראון באשר לאפשרות לצרפו לקבוצה. בשלב זה הפועל ב"ש מסרבת לשחררו, אולם זה עשוי להשתנות (נדב צרפתי).


וובה בראון. בית"ר ירושלים תשמח לצרפו (אודי ציטיאט)

* מכבי חיפה ממתינה לתשובתו של עומרי אלטמן, שהבהיר לראשי המועדון כי הוא מעדיף לצאת לאירופה. אם עד יום שלישי הוא לא ישיב להצעת הקבוצה, ינסו הירוקים לצרף את אופיר מזרחי. גורם בכיר במכבי חיפה אמר: "איחלנו לעומרי בהצלחה אחרי שהמו"מ הסתיים". לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)

* לספורט1 נודע שלעומרי אלטמן הצעה מקבוצת לגאנס הספרדית, שסיימה את העונה במקום ה-17 ושרדה. כמו כן גם פנאתינייקוס היוונית, שכזכור הייתה קרובה לרכוש אותו בינואר האחרון, מביעה עניין מחודש. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)

* ניר קלינגר מעוניין להנחית את אריאל הרוש בתור שוער הפועל חיפה לעונה הקרובה, אך יואב כץ מסרב לדרישות השכר. הסיטואציה דומה גם באשר לחלוץ שלומי ארבייטמן, שסיים את חוזהו. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי