ניסיון נוסף לקדם את עסקת עטר. כרגע אין התקדמות במו"מ

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

הירוקים לא מוכנים לרדת מתג המחיר שנקבע וזועמים על ראשי מכבי תל אביב שחזרו בהם מהסיכום על רכישתו. בכרמל מודים: "השארתו עלולה לפגוע מקצועית וחברתית". מקורבי החלוץ: "אכל אותה משני הכיוונים"

(גודל טקסט)

עתידו של אלירן עטר במכבי חיפה ממשיך להעסיק את ראשי המועדון. מו"מ ממושך נערך מול מכבי תל אביב, אלא שדווקא לאחר שכל הצדדים הודיעו על רצונם להשלים את העסקה החליטו ראשי מכבי תל אביב לא להיענות לדרישות מכבי חיפה.

הירוקים ממשיכים להבהיר בתוקף כי מבחינתם האפשרות שמחירו של אלירן עטר יירד אינה על הפרק ודורשים את תג המחיר עליו סוכם, 1.2 מיליון יורו, אולם למעשה ראשי הקבוצה עומדים בפני דילמה לא פשוטה – מצד אחד בחיפה היו רוצים להיפרד מהשחקן שכבר הודיע כי אינו מעוניין להישאר, כשגם הקהל כבר הביע זעם רב כלפי השחקן וקילל אותו במשחקי גביע הטוטו האחרונים, אבל מצד שני בחיפה אינם מוכנים לוותר בדרישות הכספיות ובטח שלא לרדת אל מתחת לסכום של כמיליון יורו, ועוד כאשר הצהובים הם אלה שעצרו את המשא ומתן.

היו מי שטענו כי מכבי חיפה הייתה צריכה להוציא הודעה מסודרת לפיה השחקן נשאר בקבוצה, מה שהיה מלחיץ עוד יותר את ראשי מכבי תל אביב, אך במכבי חיפה מבינים כי אם אכן עטר יצטרך להישאר בקבוצה זאת יכולה להיות פגיעה מקצועית וחברתית קשה, כאשר גם המועדון וגם השחקן יצטרכו להתמודד מול רחשי הקהל. תוצאה ישירה של השלכות אלו יהיו גם מחיר השחקן בחודש ינואר או בעונה הבאה, שצפוי לצנוח משמעותית.


לוזון ושחר. השארת החלוץ עלולה לפגוע מקצועית, חברתית ואפילו כלכלית (דני מרון)

בשעות האחרונות שוחחו ראשי המועדונים לאחר כיומיים מבלי שנוצר כל קשר, אולם לא נרשמה כל התקדמות במו"מ. גם בסביבתו של השחקן מצביעים על כך שהמלחמה בין שני המועדונים פגעה בעיקר בשחקן. "אלירן עטר הוא מקצוען ויעמוד בהתחייבויות שלו. מכבי תל אביב ומכבי חיפה נלחמות על האגו ובינתיים אלירן אכל אותה משני הכיוונים", אמרו בסביבתו של השחקן.

בכל מקרה במכבי חיפה לא עוצרים בהכנות ומקווים כי כבר בימים הקרובים תסתיים עסקת מאור בוזגלו שיחתום רשמית במועדון. גם חלוץ זר צפוי להגיע לקבוצה. בינתיים במועדון מרוצים משחרורו של שחקן נוסף מרשימת המנודים והוא הקשר יניב בריק, שעבר בהשאלה למכבי פתח תקווה. גם החלוץ שחר הירש צפוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים לטובת הפועל תל אביב, מה שמשאיר את חיפה עם שתי בעיות עיקריות: הולמאר איולפסון וקאמיל ואצק. במועדון מאמינים כי השניים ימצאו קבוצה עד לסיום מועד ההעברות.


"אכל אותה משני הכיוונים". אלירן עטר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי