סוכנו של לאנג: "עסקת ההשאלה נחתמה, אבל בית"ר נעלמה"

אדם לאנג
אדם לאנג | טוויטר

בהונגריה נדהמו מהעיכוב בעסקת הגעת בלם הנבחרת לבירה וטענו: "נשיא דיז'ון חתם על ההשאלה". בירושלים מתעקשים: "לא הוחלט אם לצרף את השחקן"

(גודל טקסט)

בסביבתו של בלם נבחרת הונגריה, אדם לאנג, הביעו פליאה מהתנהלות אנשי בית"ר ירושלים. כזכור, ביום ראשון בערב הודיעה רשמית קבוצתו, דיז'ון, שהשחקן הושאל לצהובים. בית"ר מיהרה לשחרר הכחשה וטענה שהשחקן אכן מועמד, אך לא הוחלט האם לצרפו. כעת מתבררים פרטים חדשים.

לטענת מקורבי השחקן, בית"ר הגישה לדיז'ון הצעה רשמית שהתקבלה ונחתמה על ידי נשיא המועדון הצרפתי. על פי ההצעה, השחקן יושאל עם אופציה מוסכמת לרכישה בתום העונה. אלא שאחרי שדיז'ון קיבלה את ההצעה, בית"ר נעלמה מהתמונה. "אנחנו לא מבינים את ההודעה של בית"ר", אמרו גורמים המקורבים לעסקה.

"למה הם הגישו הצעה רשמית אם הם לא החליטו לגבי ההעברה? זה מצב מוזר בו הקונה נעלם אחרי שהעסקה סוכמה", המשיכו אותם גורמים. בנוסף, טענו שלאנג היה אמור להגיע לישראל אתמול לבדיקות רפואיות ומו"מ על תנאיו הכספיים, אך כרגע המצב לא ברור וסוכניו ממתינים לבית"ר.


"המצב מוזר, בית"ר נעלמה אחרי החתימה". לאנג משמאל

סוכנו ההונגרי של השחקן זולט אילש צוטט בהונגריה: "העסקה נחתמה ביום שישי וההודעה של דיז'ון היא צעד מובן. אלא שמאז לא קיבלנו שום תגובה מבית"ר מלבד ההודעה שהוציאו. אדם היה אמור להגיע לישראל ביום שני, אבל זה נדחה מכיוון שלא שמענו כלום מבית"ר. סיכוי לא רע שלאנג יישאר בדיז'ון".

בבית"ר המשיכו גם היום לטעון: "הפרסום בצרפת היה שגוי. עדיין לא הוחלט האם לצרף את אדם לאנג". ייתכן שהעיכוב בהשלמת העסקה נובע מהרצון של בית"ר לצרף שחקן המסוגל לשחק בעמדת המגן הימני, מה שישאיר את אנטואן קונטה בעמדת הבלם. בהקשר הזה, נשקלת האופציה להיכנס למו"מ עם אוראל דגני ועופר ורטה.

לאנג בן ה-24 רשם שתי הופעות העונה במדי דיז'ון ו-19 נוספות בעונה שעברה. השחקן, שלא החמיץ דקה ממשחקי נבחרתו ביורו, רשם 21 הופעות בינלאומיות.


לא החמיץ דקה ביורו, בית"ר כנראה עוד שוקלת אם להחתימו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי