גיא מלמד צפוי לעבור לב"ש, מכבי פ"ת במו"מ עם שון ויסמן

גיא מלמד
גיא מלמד | ערן לוף

האלופה פנתה עם הצעה רשמית לרכוש את החלוץ, במלאבס סימנו את שחקן מכבי חיפה בתור מחליפו האפשרי. גם רז מאיר ועמית זנטי ברשימות של קובי רפואה

(גודל טקסט)

 הפועל באר שבע מתכוונת לרכוש עד סיום החלון ביום שלישי הקרוב את חלוץ מכבי פתח תקווה גיא מלמד, כאשר פנייה לקבוצתו נעשתה כבר במהלך סוף השבוע, אולם במלאבס כבר סימנו את המחליף הפוטנציאלי ולספורט1 נודע שהחלו לבדוק את האפשרות לצרף את שון ויסמן ממכבי חיפה.

ראשי אלופת המדינה עדיין לא שוחחו עם גיא מלמד על תנאיו הכספיים, פגישה צפויה לכל המאוחר ביום ראשון, ונראה שלאחר מכן יוכלו כל הצדדים לסגור את הפרטים ולחתום על החוזה. מכבי פתח תקווה צפויה לקבל תמורתו כ-300 אלף יורו, בהתאם לסעיף הנמצא בחוזהו של החלוץ.

בימים אלו גיא מלמד מחלים מפציעה שמשביתה אותו לכל אורך הקיץ, בחודש שעבר הוא עוד עבר ניתוח בקע, והוא צפוי להיות כשיר תוך מספר שבועות. ללא כל קשר, בשלב הבתים הוא לא יוכל לשחק במדי הפועל באר שבע מכיוון שאמש (בין שישי לשבת) הסתיים המועד לרישום שחקנים במפעל.

במכבי פתח תקווה כאמור לעיל כמובן כבר מסתכלים ליום שאחרי עזיבת גיא מלמד וינסו עד סגירת חלון ההעברות בישראל, ביום שלישי בערב, לסכם עם חלוץ מכבי חיפה שון ויסמן. במכבי פתח תקווה אישרו גורמים במועדון שישמחו לצרף מספר משחקני מכבי חיפה שעתידים לעזוב בהשאלה, ולצד ויסמן שנחשב למועמד הבכיר מדובר גם על המגן הימני רז מאיר וכן על הקשר עמית זנטי.


ויסמן בעונה שעברה במדי מכבי נתניה. העונה במלאבס? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי