דה פרייטאס יישאר בהפועל רעננה, מאיוקה ישחק החל מינואר

סידני דה פרייאטס (פייסבוק רפי שמואל)
סידני דה פרייאטס (פייסבוק רפי שמואל) | אתר רשמי

הסאגה הגיעה לסיומה: היועץ המשפטי של ההתאחדות הכריע כי הקשר לא יוכל לשחק באשדוד עד ינואר והוא ידרוש את שכרו מהקבוצה מהשרון. המשמעות: הזמבי לא יהיה הזר השישי של קורצקי. סוויסה יצטרף במהלך סוף השבוע

(גודל טקסט)
סאגת הזרים של הפועל רעננה קיבלה היום (שלישי) תפנית משמעותית לקראת המפגש שלה מול מ.ס. אשדוד במחזור הקרוב. היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין עמית פינס, הכריע היום כי סידני דה פרייטאס יישאר בהפועל רעננה, כך נודע לראשונה לספורט1. כזכור, הברזילאי חתם בקבוצה מהשרון עוד שגיא לוי אימן את רעננה, אך מאז הספיק לסכם את כל תנאיו במ.ס. אשדוד.


המשמעות של ההכרעה של עו"ד פינס היא כי עמנואל מאיוקה לא יוכל לשחק בקבוצה של מנחם קורצקי עד חודש ינואר, זאת בשל העובדה כי דה פרייטאס הוא הזר השישי שלה. במקביל, הברזילאי לא יוכל לסייע לאשדוד במדיה נבחן וכבר סיכם את תנאיו. כלומר, אך ורק עם פתיחת מועד ההעברות כל אחת מהקבוצות תוכל לבצע את השינויים במצבת הזרים שלה.


דה פרייטאס עצמו הודה למועדון ספורט אשדוד על היחס המקצועי והחם שקיבל ועל הרצון של המועדון להעסיק אותו. לאור המצב שנוצר החל ממחר הוא ישוב להתאמן ולשחק בהפועל רעננה על מנת לתרום לקבוצה. סוכנו של השחקן, רפי שמואל, מסר: "לאור החלטת ההתאחדות, השחקן ישוב ויתרום כמקצוען להפועל רעננה".


רק לאחרונה רעננה החתימה את נמניה ניקוליץ', כפי שפורסם לראשונה בספורט1, והוא הפך לזר השישי שלה. הברזילאי צפוי לדרוש את שכרו בשלושה החודשים הקרובים מהקבוצה של אשר אלון, שלא מעוניינת בו. בינתיים, רעננה צפויה להשלים במהלך סוף השבוע את צירופו של תומר סוויסה. 




נשאר ברעננה. סידני (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי