"בסופו של דבר, שכטר ישחק רק בבית"ר ירושלים"

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

גורם המעורה בפרטי המו"מ בין הקבוצה מבירה לחלוץ הסביר: "לכולם ברור שזו חתונה ששני הצדדים רוצים בה. זה לא משא ומתן קל". סאבו צפוי לשוב להרכב בסיבוב ח' של גביע המדינה

(גודל טקסט)

שני משחקים חשובים מאוד מצפים כעת לבית"ר ירושלים בחמישי הקרוב נגד הפועל ראשון לציון במסגרת סיבוב ח' בגביע וארבעה ימים לאחר מכן, קרב צמרת לוהט, גם הוא בחוץ, נגד הפועל חיפה. בית"ר מגיעה לצמד המשחקים הזה, אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, שהכניסו קצת שקט לתוך המערכת והמטרה היא כמובן לסמן וי גם על השניים הקרובים. 


לצד ההכנות המקצועיות, עוסקים במועדון מאחורי הקלעים, גם במשא ומתן עם איתי שכטר, שכזכור מסיים את חוזהו בקבוצה בסיום העונה, ויכול החל מהשבוע לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. יחד עם זאת, שכטר עצמו כבר אמר בצורה ברורה מאוד שטוב לו בקבוצה והוא ישמח להישאר בה. פרטי שכרו של שכטר בחוזה החדש כבר סוכמו וכעת הצדדים דנים רק בסוגיית אורך החוזה, כאשר השחקן רוצה חוזה מובטח לשנתיים ובבית"ר מעדיפים בשלב זה, לחתום על חוזה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת.



גורם, המעורה בפרטי המשא ומתן עם שכטר, הביע אופטימיות גדולה באשר למגעים ואמר: "לכולם ברור שזו חתונה ששני הצדדים רוצים בה. זה משא ומתן לא קל, משא ומתן עיקש, אבל בסופו של דבר, איתי שכטר ישחק רק בבית"ר ירושלים". בני בן זקן, יחסר במשחק הגביע בראשון לציון, את דוד קלטינס הפצוע, שסובל מקרע קטנטן בשריר הירך האחורי, ובקבוצה ינסו להכשירו לקראת המשחק נגד הפועל חיפה. גם ז'אורז'יניו המורחק יעדר ומי שצפוי לשוב לסגל וכנראה גם להרכב, הוא אריק סאבו, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים. 


יישאר בבירה. שכטר (דני מרון) 


מי שחוזר לבירה, אבל לא לבית"ר ירושלים, הוא אבישי כהן שנפרד מבית"ר תל אביב/רמלה, אליה היה מושאל מהצהובים שחורים, וחתם היום עד לסוף העונה בהפועל קטמון באמצעות סוכנו מאיר ריפמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי