זוארץ תוקף: בכדורגל הישראלי לא יודעים לכבד אנשים והסכמים

יוסי בניון
יוסי בניון | ערן לוף

אחד מבעלי מכבי פתח תקווה בראיון נוקב ל-103FM: "לא יודע מי מנהל את גידי קאניוק, אבל זה יסתיים בבוררות. הוא צריך לשלם לנו חצי מיליון יורו". על בניון: "אמרתי לשחקנים שהם זכו, יוסי ישדרג את מנור סולומון"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הודיעה היום (שלישי) על צירופו של יוסי בניון, שחתם לעונה וחצי ויחזק את המלאבסים. אחד מבעלי הקבוצה, שינו זוארץ, עלה לראיון ב-103FM וסיפר על ההחתמה הנוצצת והעתיד של המלאבסים. שינו זוארץ פתח: "יוסי חתם לעונה וחצי. אם אבי לוזון לא היה רוצה, זה לא היה קורה. כמו שאם אני לא הייתי רוצה, זה לא היה קורה. לא הייתה תמימות דעים כזו במכבי פתח תקווה, לגבי בניון. לא הייתי מעז להביא את בניון למכבי פתח תקווה, אם המאמן לא היה תמים דעים לגביו. לא הייתי מאפשר לו לעבור השפלה אצלנו. בניון הוא חלק מהקבוצה, נקודה. אני לא מכתיב למאמנים מי ישחק ומי לא ישחק, אבל אין לי ספק שיוסי ראוי להיות בהרכב של מכבי פתח תקווה. ואם לא בהרכב, אז לפחות משולב".

על המשא ומתן עם בניון: "אגיד לכם משהו שלא פגשתי אצל אף שחקן, המשא ומתן איתו היה הכי קל שהיה לי. התשוקה שלו בגיל 36, היא כמו של ילד בן 20. אני יודע שהוא החזיק בהצעה יותר טובה מקבוצה אחרת, זה תענוג שיש אנשים כאלה. התרשמתי ממנו מאוד, מכבי פתח תקווה זכתה בשחקן עם אישיות כמו שיש לו. אם הייתי מביא זר במוניטין שלו, היו יוצאים כאן בצלצולים. יוסי מבחינה בריאותית במצב נהדר, והוא כשיר לשחק 90 דקות".

המצב של הקבוצה: "אתה יודע כמה שחקני נוער היו לי השבוע על הספסל? זה המוטו שלנו, נכון. לא נרצה לפגוע בנוער, אלא להעלות שחקנים לקבוצה הבוגרת כדי שיוכלו לשחק. המטרה שלי בצירוף של יוסי, היא מה שהוא מביא לנו מול שחקני הנוער. הדרך שהוא מסוגל לקדם אותם, אם הוא ישחק לצד מנור סולומון, אז מנור ישתדרג בעשר מידות. אמרתי להם היום לשחקנים שהם זכו, שיוסי בא לשחק איתם. רציתי שהם יבינו איזו דמות הגיעה למועדון. ליאו מסי במכבי פתח תקווה, לא יהיה כמו שהוא בברצלונה. שחקנים טובים, מעלים אותך למעלה. זו המטרה שלי, שיוסי יעזור לנו לעלות. אני עובד בשיתוף פעולה מלא עם אבי, אני לא מחפש כבוד".


החתמה נוצצת. בניון (אתר רשמי) 

העתיד של גידי קאניוק: "הוא מנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב, לפי מה שאני קורא. אם הוא יחתום שם נפנה לערכות משפטיות. אני לא יכול להכריח את גידי לחזור, אם הוא לא רוצה לחתום כאן. איזה הצעה אני אשווה לו, של הפועל חיפה או של מכבי תל אביב. ביום חמישי הוא רצה שאשווה לו את ההצעה של הפועל חיפה, בשבת הוא רצה שאשווה לו את ההצעה של מכבי תל אביב. אני לא יודע, מי מנהל אותו. הוא חתום על מסמך, יחד עם הסוכנת שלו, שהוא צריך לשלם למכבי פתח תקווה חצי מיליון יורו אם הוא חוזר לישראל. זה כנראה יסתיים בבוררות".

הכדורגל הישראלי: "בכדורגל הישראלי לא יודעים לכבד אנשים ולא יודעים לכבד הסכמים. הסכם שנתת בו מילה, צריכה להיות מכובדת. בעסקים, צריך לדעת שיש משמעות למילה שלך. לצערי, בכדורגל זה לא קורה. פתאום אנשים לא רוצים לכבד הסכם, אז הם עושים מה שהם רוצים".


לאן יגיע? קאניוק (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי