בני יהודה ממתינה לתשובה מבן חיים, דיקמונה חתם בסכנין

טל בן חיים
טל בן חיים | אריאל שלום

העברות: בלם נבחרת קונגו הצטרף לקבוצה מהמגזר, הכתומים הגישו לבלם הצעה. וגם: רייכרט באשדוד, אוסטווינד בר"ג, קדוסי מצא קבוצה, בוזגלו בהפועל חיפה, נתניה ממתינה למלמד וזינו עשוי להצטרף להפועל חדרה

(גודל טקסט)
 רשמי
בן רייכרט חתם ב-מ.ס אשדוד לעונה אחת עם אופציה לשנה נוספת. גם הצרפתי רומן אבראן ששיך לאנטוורפן הבלגית הגיע להתרשמות. לידיעה המלאה לחצו כאן (אשר גולדברג). 

 

* הקשר גידי קאניוק חתם הבוקר רשמית על חוזה לעונה אחת במדי מכבי פ"ת ויחזק את הקבוצה של אלישע לוי בעונה הקרובה. לידיעה המלאה לחצו כאן (תומר חבז).


* חיזוק לבני בן זקן: בלם נבחרת קונגו קלביד דיקמונה חתם בבני סכנין לשתי עונות (מיכאל וייסרמן)

 

דיקמונה לאחר החתימה (צילום: בני סכנין)


* בנוסף לאלמוג בוזגלו שהצטרף למחזיקת הגביע הבוקר, הפועל חיפה טרם ויתרה על מוחמד גאדיר. בקבוצה רוצים לצרף מגן שמאלי אך שון גולדברג וסאן מנחם שמועמדים עדיין לא קיבלו שחרור ממכבי תל אביב וממכבי חיפה. גם שמו של עומרי בן הרוש עלה. לידיעה המלאה לחצו כאן (מיכאל וייסרמן).


* אוהד קדוסי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חדרה ועזר לה לעלות לליגת העל, חתם בהפועל באקה אל-גרבייה (מיכאל וייסרמן)


* הקשר אור אוסטווינד חתם בהפועל רמת גן (תומר חבז)


שמועות
* בני יהודה מפנה את כל המאמצים לחיזוק הקבוצה וממתינה לתשובה מאבי נמני, סוכנו של הבלם טל בן חיים, שקיבל הצעה להצטרף. ההחלטה של בן חיים תשפיע על הזרים שיגיעו למועדון. לידיעה המלאה לחצו כאן (רענן ברנובסקי).



מבוקש. טל בן חיים (אריאל שלום)


* סקאוט של ויטסה ארנהיים צפה בדיא סבע. בתוך כך, מכבי נתניה ממתינה להחלטת הפועל באר שבע לגבי החלוץ גיא מלמד, כאשר במהלך השבוע צפויה להתקבל ההחלטה. גם עם מוטי ברשצקי אין כרגע התפתחות. מגן ימני ישראלי יצטרף בימין הקרובים. לידיעה המלאה לחצו כאן (תומר חבז).


* הפועל חדרה צפויה לקבל בימים הקרובים החלטה לגבי לוטם זינו וג'רום מאצ'ק שנבחנים בקבוצה. לידיעה המלאה לחצו כאן (מיכאל וייסרמן). 

* הפועל באר שבע מנסה לזרז את הפרידה מגיא חיימוב – שמעדיף להצטרף למכבי תל אביב. במקביל, האלופה מנסה להגיע להסכם גם על עזיבתו של השוער היווני יאניס אנסטיס. מי שאמור להגיע על חשבונם הוא אריאל הרוש שעבר בדיקות רפואיות לקראת חתימה לשנתיים באלופה, בה הוא צפוי לשמש כשוער הראשון. לידיעה המלאה לחצו כאן (חיים זלקאי). 


 

* המנהל המקצוע של מכבי חיפה, מו אלאך, יחליט לגבי צירופו של בן אז'ובל עד למשחק נגד הפועל חדרה במסגרת גביע הטוטו. במקביל, הואץ המו"מ עם גיא חיימוב, שצפוי לחתום לשנתיים בכרמל וכבר עבר בדיקות רפואיות. לידיעה המלאה לחצו כאן (מיכאל וייסרמן).




בדרך לכרמל? בן אז'ובל (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי