אבוקסיס, רוני לוי וגוטמן מועמדים להחליף את רוטן אם יפסיד להפועל ת"א

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מעידה נוספת של מכבי חיפה תוביל לזעזוע שעלול להוביל גם לפיטורי המנהל הטכני מו אלאך, מאמן בני יהודה נחשב למועמד מוביל אם יזכה לשחרור מברק אברמוב. 1,500 הכרטיסים שהוקצו לאוהדים אזלו, למרות מחאת "הקופים"

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגת העל יגיע הערב (שני, 21:00) לסיומו באצטדיון המושבה, כשהפועל תל אביב תארח את מכבי חיפה למשחק שעשוי להיות גורלי עבור שתי הקבוצות שנמצאות בכושר רע.

מכבי חיפה מגיעה מהמקום ה-13 והלפני אחרון בטבלה, עם שש נקודות בלבד וכשלא ניצחה כבר בשישה משחקים ברציפות בכל המסגרות ולמעשה מאז ה-0:2 על מ.ס. אשדוד במחזור השני. למרות ההפסד 2:0 למכבי נתניה, המאמן פרד רוטן קיבל הזדמנות נוספת לעמוד על הקווים, אך איבוד נקודות מול האדומים צפוי לחרוץ את גורלו ולהביא לסיום דרכו בכרמל כשגם מוחמד אלאך עלול לשלם את מחיר הכישלון.

אלאך אומנם התעקש השבוע בפני הבעלים יעקב שחר כי רוטן אינו הבעיה ושהזעזוע לא הכרחי, אבל לראשי מכבי חיפה תוכנית מגירה למקרה שיצטרכו לבצע שינוי ולפניות מאמן ישראלי בכיר שיקבל את מלוא הגיבוי לשנה וחצי הקרובות. שלושת השמות שהוזכרו הם יוסי אבוקסיס, רוני לוי ואלי גוטמן.

בניגוד ללוי ולגוטמן, אבוקסיס הנמצא תחת חוזה זוכה לאהדה גדולה מהקהל, אבל במועדון ישמחו לצרפו אך ורק אם יזכה לשחרור מברק אברמוב. האחרון התעקש לאחרונה לא לשחררו לבית"ר ירושלים לאור ההצלחה של הכתומים וכלל לא בטוח כי יאפשר את המעבר לירוקים, למרות החברות הקרובה בינו לבין המאמן. גם לוי וגם גוטמן עלו בשיחות במועדון כאשר בכירים בחיפה מאמינים כי דווקא לוי שכבר מכיר היטב את המערכת יכול להחזיר אותה לימיה הגדולים. "התוצאה הערב תהיה מכרעת לגבי העתיד של הרבה אנשים", הבהירו בכרמל.


רוטן. משחק גורלי עבור ההולנדי (ערן לוף)

לקראת הערב, המועדון הירוק הודיע שאזלו הכרטיסים למשחק היום ושכ-1,500 אוהדים ילוו את הקבוצה, זאת למרות המחאה של ארגון הקופים הירוקים שהודיע בשבוע שעבר על מחאה נגד המועדון בעקבות היכולת הרעה, וקרא לאוהדים להחרים את המשחק נגד הפועל תל אביב. כזכור, אתמול נערכה הפגנה מול המשרד של בעלי הקבוצה, יעקב שחר.

גם האדומים כאמור מגיעים במצב לא אידאלי, אחרי לא פחות מחמש תוצאות תיקו רצופות, כשארבע האחרונות ללא שערים. קובי רפואה יקווה לרשום הערב ניצחון שני העונה כשהפסד לירוקים יוריד את הפועל תל אביב למקום ה-11 בליגה.

הרכבים משוערים
הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס, רמזי ספורי, קאיו אלבס, אחמד עאבד, פייסל מוליץ'.

מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, אעיד חבשי, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, שלומי אזולאי, עמית זנטי (ניקיטה רוקאביצה), מוחמד עוואד, מיכיל קראמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי