הריסתו של וסרמיל תידחה, מסתמן: מליקסון כשיר להפועל ת"א

מאור מליקסון
מאור מליקסון | ערן לוף

האצטדיון ששירת את האלופה עד לפני מספר שבועות יעבור שזרוע והוא יעמוד לרשות קבוצות הכדורגל לפחות עד מאי 2019. סיכויים טובים שהקפטן ישחק (ראשון ב-20:30, ישיר בספורט1). וגם: האוהדים עוקבים אחרי וואקמה

(גודל טקסט)

אגדת דשא: האצטדיון על שם ארתור וסרמיל שמיועד כבר תקופה ארוכה להריסה יעבור בשבוע הבא שזרוע, בהשקעה של כ-20 אלף שקלים. משמעות הדבר: הריסתו תידחה שוב והוא יעמוד לרשות קבוצות הכדורגל בבירת הנגב לפחות עד חודש מאי 2019.

כזכור, הפועל באר שבע התפנתה לפני מספר שבועות מן המתקן הרעוע והעתיקה את פעילותה למתחם "הבית האדום" הצמוד לאצטדיון טרנר. השחקנים של ברק בכר נהנים כיום מתנאי דה לוקס, והצוותים המקצועיים, הרפואיים והמינהליים גומרים על הבית האדום את ההלל.

המעבר למתקן המתוקתק משתלב עם מהפכת מגרשי הכדורגל בעיר. בהשקעה של עשרות מליוני שקלים מכספי העירייה הוקמה קריית ספורט באזור פארק נחל באר שבע, שתנקז אליה את בית"ר ומכבי באר שבע. עד לסיום הפרויקט ימשיכו שתי הקבוצות הללו לנהל את ענייניהן בווסרמיל, כמו גם קבוצת הנוער 'השלושה' באר שבע וקבוצת הנשים העירונית.


אצטדיון וסרמיל

בינתיים בטרנר מתכוננים לשזרוע הדשא בתחילת השבוע הבא, תוך ניצול העובדה שלא יתקיימו בו משחקים במשך שלושה שבועות. לאחר המשחק מול הפועל תל אביב (ראשון, 20:30, ישיר בספורט1), תתארח האלופה אצל בית"ר ירושלים ובשבועיים שלאחר מכן תשבות ליגת העל מפעילות בשל פגרת הנבחרת.

עוד לפני המשחק מול קובי רפואה והאחים ניסנוב, יחזיקו בטרנר אצבעות לבני סכנין שתתמודד עם מכבי ת"א. מעידה של המוליכה תאפשר למאור מליקסון וחבריו לקזז את הפער מן הפסגה. כפי שמכבי מתייחסת לבאר שבע כיריבתה העיקרית, גם בנגב לא ממש מתרגשים בשלב זה מהצלחותיה של הפועל חדרה, השנייה בדירוג. ואם במליקסון עסקינן, אז האוהדים האדומים יכולים כנראה לנשום לרווחה. בניגוד לחששות המוקדמים, קצב ההתאוששות של הקפטן מפגיעת המרפק מהיר מן הצפוי וטובים סיכוייו לשחק ביום ראשון.

רבים מאוהדי הקבוצה עוקבים בעניין אחר טוני וואקמה, כוכבם בשלוש האליפויות הרצופות, שנמכר לטרבזונספור. הסיפתח של הגנרל בקבוצתו הטורקית היה מרשים, וכלל צמד לרשתה של גלאטסראיי, שאחריו נעלמו עקבותיו מכר הדשא. מקורות בטורקיה דיווחו שוואקמה סובל מפציעה שהשביתה אותו מפעילות למשך מספר שבועות.


וואקמה. אוהדי באר שבע עוקבים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי