אכזבה בנתניה: "צריך גם לדעת לסיים משחק בתיקו"

חביב חביבו
חביב חביבו | דני מרון

הפסד ראשון ליהלומים לאחר שלושה ניצחונות. דראפיץ' על השער: "השנה הרבה דברים מוזרים קורים לי". ביקורת על השופט: "חביבו שיחק עם מרפקים מההתחלה". מחנה האימונים ייערך בקיבוץ נחשולים, משחק אימון מול מרמורק

(גודל טקסט)
במכבי נתניה יצאו מאוכזבים מההפסד אמש (שבת) 0:1 למכבי פתח תקווה, פחות בשל העובדה שלא ניצחו במשחק, אלא יותר בגלל השער ההזוי שספגו מרגלי חביב חביבו בדקה ה-88. "לא קרה לי שספגתי גול כזה, אבל גם שלושה חילופים ב-30 דקות לא קרו לי, אז כנראה שהשנה הרבה דברים מוזרים קורים לי", הודה בסיום המאמן סלובודאן דראפיץ'.

היהלומים, שלטו במגרש במרבית הדקות, אך שוב הוכיחו שכשהמשחק בשליטה שלהם, הם מתקשים ליזום ומרבית המצבים המסוכנים היו של המלאבסים. "קשה להגיד על המשחק הזה באופן גורף שאנחנו מתקשים ליזום, פשוט היה לנו משחק פחות טוב", הודו שחקנים במועדון. "היה רשום על המשחק הזה תיקו וצריך לדעת לסיים בתיקו. זה שניצחנו שלושה משחקים לא מספיק אם הפסדנו להם שהם יריבה ישירה שלנו".

"לא חושב שזלזלנו ביריבה", הוסיף דראפיץ'. "25 הדקות הראשונות היו טובות וגם במחצית השנייה הגענו לחצאי מצבים. ציפיתי שנבקיע ושנהיה הרבה יותר טובים, אבל צריך לזכור שארבעה שחקנים שלנו לא שיחקו. צריך לדעת להסתדר בלי זה. יש פה קבוצה טובה וחבל על שלושת הנקודות הללו שיכלו להעיף אותנו למעלה".



שחקני מכבי נתניה מאוכזבים.
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. "יכולנו לעלות למעלה" (דני מרון)


בנתניה באו בטענות לשופט איתן שמואלביץ', על כך שלא שלף כרטיס אדום מהיר לחלוץ פתח תקווה חביב חביבו כבר בדקות הראשונות, על מרפק שנתן לבלם נתניה דודי תירם ולעומת זאת, הרחיק את ויקי כחלון. "חביבו מההתחלה שיחק עם ידיים ונתן לדודי מרפקים. לגבי ויקי? לא היה שם כלום", אמרו במועדון.

למרות הטעות שלו שהובילה לשער הניצחון של חביב חביבו, בקבוצה עודדו את השוער דני עמוס בסיום: "זה יכול לקרות, צריך לזכור שעוד לפני זה, דני לקח שני מצבים בטוחים של שער", אמרו בקבוצה.

כפי שפרסמנו, נתניה תצא למחנה אימונים נוסף שייערך בין ה-20 ל-23 בנובמבר, כשהפעם היעד לא יהיה קיבוץ שניר בצפון אלא קיבוץ נחשולים. במהלך המחנה, נתניה צפויה לערוך משחק אימון שייערך ביומו האחרון של המחנה, אך היריבה עדיין לא נסגרה. בינתיים, נתניה תפגוש למשחק אימון את הפועל מרמורק, במשחק שייערך ביום רביעי הקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי