ניסו אביטן הורחק משני משחקים, ויקי כחלון משלושה

ויקי כחלון עם עלי מוחמד
ויקי כחלון עם עלי מוחמד | דני מרון

המגן שהורחק בשבת בגין המרפק לעברו של חביב חביבו במשחק נגד מכבי פתח תקווה, קיבל עונש חמור יותר על ידי הדיין נועם ליובין. מאמן הפועל חדרה, לא הופיע לדיון בבית הדין המשמעתי בעניינו, אבל שלח כתב הגנה

(גודל טקסט)

מכה לא קלה למכבי נתניה: מגנה הימני של הקבוצה, ויקי כחלון, הורחק הערב (רביעי) על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל משלושה משחקים, בגין הכרטיס האדום שספג ביום שבת במשחק מול מכבי פתח תקווה לאחר המרפק ששלח לעברו של חלוץ מכבי פתח תקווה, חביב חביבו. למעשה, כחלון הורחק על ידי הדיין נועם ליובין לשני משחקים נוספים, בנוסף להרחקה האוטומטית שספג.

"לנאשם עבר נקי מזה שנות משחק שלו בכדורגל הישראלי אולם עם זאת העבירה אותה ביצע הינה עבירה קשה ויעידו על כך צילומי הטלוויזיה בהם נראה הנאשם חובט במרפק ידו בשחקן הקבוצה היריבה. עם זאת אדגיש, בלא להצדיק את המעשה כמובן, כי אכן צודק הנאשם כי נתפס קודם לכן על ידי שחקן הקבוצה היריבה במעין חיבוק וספק אם העבירה אותה ביצע נעשתה באופן מכוון או תוך כדי השתחררות מן התפיסה", פסק נועם ליובין.

בנוסף, הבלם דודי תירם, עבר לאחר המשחק מול מכבי פתח תקווה בדיקת CT בראשו בה נקבע כי הוא סובל מזעזוע מוח קל (בעקבות המרפק שספג מחביב חביבו) ולפיכך, הוא נדרש לנוח מאימונים עד יום שני הקרוב, אז תחזור הקבוצה מחופשתה.


ישוב לאימוני מכבי נתניה ביום שני. דודי תירם (דני מרון)

עוד בבית הדין, מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן הורחק לשני המשחקים הקרובים בעקבות תקרית עם אלון יפת בהפסד 2:1 נגד מכבי חיפה ביום שבתאלון יפת כתב בדו"ח השופט: "אביטן מחה בצעקות ותנועות ידיים בירידה למחצית לעברי ואל השופט הרביעי, ולכן הוא הורחק".

ניסו אביטן לא הגיע הערב לבית הדין והוחלט להרחיקו לשני משחקים בפועל, אך יש לציין שלמרות שלא הגיע אל הדיון, מאמן הקבוצה שלח כתב הגנה.

לא הופיע בבית הדין. ניסו אביטן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי