"כולם מחכים שהחיבור בין זהבי לדאבור יביא קבלות"

ערן זהבי, שרן ייני
ערן זהבי, שרן ייני | עדי אבישי

זהבי צפוי לפתוח נגד גוואטמלה (הערב,20:15), לראשונה מאז משחק ההפסד נגד אלבניה. הרצוג יפתח עם שלושה הבלמים. מנור סולומון יעלה כמחליף

(גודל טקסט)

בנבחרת ישראל רוצים לייצר המשכיות לתוצאות הטובות לאחרונה, כשיפגשו את נבחרת גוואטמלה הערב (חמישי, 20:15). הנבחרת ממרכז אמריקה נחשבת לדי אלמונית, ובשל כך ערך המאמן אנדי הרצוג היכרות מעמיקה יותר עם השחקנים. הנבחרת פגשה בעבר את גוואטמלה רק פעם אחת, במסגרת משחקי אולימפיאדת קנדה ב-1976. 

אתמול קיים הצוות המקצועי אסיפה בה סוכם כי ההרכב הסופי למשחק הערב יקבע לאחר האימון הטקטי, שהתקיים הבוקר בשפיים. המאמן הרצוג ועוזרו ואלון חזן תרגלו את שיטת שלושת הבלמים שהנבחרת תיישם כנראה בפתיחת המשחק, וכן מעבר לשיטה נוספת במידת הצורך. המשחק המכריע במסגרת ליגת האומות נגד סקוטלנד יתקיים ביום שלישי בשבוע הבא באצטדיון המפדן פארק, ככל הנראה תחת גשם כבד וקור בריטי שינוע סביב 3-4 מעלות.

כפי שכבר פורסם, מהמשחק הערב ייעדרו אלמוג כהן ותומר חמדאשר עובדים עם אנשי הצוות כדי להיות כשירים למשחק נגד סקוטלנד ומסתמן שהם לא יהיו בהרכב גם בשבוע הבא בגלזגו.מי שנמצא במוקד העניינים הוא ערן זהבישעל פי שחקנים בסגל נחוש להוות גורם משמעותי בנסיון הנבחרת להגיע לטורניר גדול.

גורם בנבחרת ישראל אמר: "זהבי הוא היום השחקן הישראלי הטוב ביותר וגם הערב מול גואטמלה ובשלישי נגד סקוטלנד הנוכחות שלו תשפיע על חבריו, כפי שהיה לפניו עם יוסי בניון. כולם ממתינים שהחיבור שלו עם דאבור בחוד יביא קבלות". הרצוג מקדיש תשומת לב גם לשחקן מכבי פתח תקווה,  מנור סולומון, שאמור לעלות הערב מהספסל כמחליף במשחק נגד גוואטמלה.

 

 


סולומון. צפוי לקבל דקות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי