החזה כבר לא מתוח: על הירידה החדה במעמדו של חנן ממן

חנן ממן
חנן ממן | אודי ציטיאט

כמעט שנה אחרי שעזב את סמי עופר, יגיע הערב (21:00, ספורט4) הקשר למשחק מול הפועל חיפה כשעתידו בנגב אינו ברור. את ה-2:2 עם חדרה הוא ראה מהיציע – האם דווקא מול האקסית הוא יהיה חלק מהרוטציה?

(גודל טקסט)

בפעם האחרונה שחנן ממן התייצב לדרבי פרטי בסמי עופר, מחזור אחד לפני תום העונה הקודמת, גג העולם היה לרגליו. כמוכתר טרי לאלוף המדינה ולשחקן העונה, הייתה לו סיבה מוצדקת להרגיש בר מזל.

"הדאבליסט היחיד בליגת העל", כהגדרתו של אביו ברוך ממן, חגג אליפות ראשונה בקריירה והיה מעורב בזכייתה של קבוצתו הקודמת בגביע המדינה. "אני שמח שהפועל חיפה לא נפגעה מהעזיבה שלי, ומאושר שהצלחתי לתרום את חלקי לאליפות של הפועל ב"ש", סיפר אז בראיון לספורט1.

הערב (שלישי ב-21:00, ישיר בספורט4) ממן שוב יגיע לסמי עופר, הפעם כשהחזה פחות מתוח ומקומו ברוטציה של ברק בכר לא לגמרי ברור. מעמדו אינו כאתמול שלשום, פועל יוצא של פתיחת עונה מאכזבת שהותירה את חסידיו עם נוסטלגיה דרומית חמימה וסימני שאלה לגבי העתיד. בסוף השבוע הודח ממן מהסגל על רקע ביצועיו באימון המסכם, ואת התיקו הביתי (2:2) מול חדרה הוא ראה מהיציע. אף אחד לא עשה לו דווקא. בחינת המאמצים שהשקיע כל שחקן נבחנת על פי פרמטרים מקצועיים, בלי קלישאות. בסיום האימונים פושטים מאמני הכושר בטרנר מכל שחקן את גופיית הג'י.פי.אס ומנתחים את הנתונים בנוכחות המאמן. היום אין לאן לברוח, כמו בימים של כוכבי העבר מירו ברד ושלום אביטן, שלא פעם חמקו מהתרגולים הגופניים, אבל נתנו הצגות בשבת. אצל בכר אין הנחות. אפילו שחקני עונה זזים אצלו הצידה אם הג'י.פי.אס מזייף.


אצל ברק בכר אין הנחות. חנן ממן (דני מרון)

בכלל, בבירת הנגב פיתחו מיומנות בכל הקשור לאיתור סימני שביזות אצל שחקנים. "קל מאוד לזהות העדר מוטיבציה אצל שחקנים, אלה שעושים פרצופים בדרך-כלל נשלחים ליציע", אמרו אתמול במועדון.

עם ממן או בלעדיו תנסה ב"ש לתקן הערב את מה שלא עבד נגד חדרה, בעיקר בתחום הריכוז ליד השער. האלופה תחסר את ג'ון אוגו בגלל בעיה משפחתית הקשורה למצבה הרפואי של אמו. שגרירות ישראל בלאגוס הייתה אמורה להנפיק עבורה ויזה שנועדה להסדיר את כניסתה לישראל לצורך קבלת טיפול רפואי. בבאר שבע הביעו תקווה שהשחקן ואמו ינחתו תוך פרק זמן קצר.

בתוך כך, בשיחות פנימיות שניהלה הבעלים אלונה ברקת עם שחקנים ועובדים במועדון היא אמרה: "לפעמים כל הכדורים שפעם נכנסו, פוגעים היום בקורה או במשקוף. יש גם ימים כאלה. החוכמה היא להמשיך לעבוד קשה ולהתקדם. אני מאמינה שהשינויים שעשינו ישפיעו לטובה ונחזור למסלול הנכון. אם נמשיך ללכת בדרך שלנו, גם התוצאות יגיעו".


התוצאות יגיעו? אלונה ברקת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי