קורצקי מתלבט בין ניקוליץ' לדסה לקראת חדרה, אלאניס שוחרר

נמניה ניקוליץ'
נמניה ניקוליץ' | דני מרון

בהפועל רעננה יורדים לקרקע אחרי הניצחון מול בית"ר ירושלים לקראת המפגש מול העולה החדשה, המאמן: "לא היה הרבה זמן להתכונן, הניצחון על בית"ר הוא היסטוריה". החלוץ האורוגוואי לא התאקלם ועזב

(גודל טקסט)

הפועל רעננה עצרה את "החגיגות" שלאחר הניצחון על בית"ר ירושלים 1:2 כדי להתכונן למשחק מחר (רביעי) באצטדיון בנתניה נגד הפועל חדרה. ברעננה מבקשים המשכיות בצבירת הנקודות כדי להתרחק צעד נוסף מהקו האדום.


גורם במועדון אמר: "כולנו מאמינים כי הקבוצה חזרה להיות איתנה מקצועית כפי שהייתה בשלהי העונה שעברה, קבוצה מחוברת מקצועית שקשה לכול קבוצה לקחת נקודות בכול מגרש. המשחק נגד הפועל חדרה יהיה המבחן ליציאה לדרך אל מקום ממנו לא רואים את הקו האדום". בשני האימונים לקראת המשחק תרגל המאמן מנחם קורצקי מקצועית הכנה מעט שונה והבהיר לשחקניו את ההבדל בין משחקה החופשי והפתוח של בית"ר ירושלים למשחק בו הפועל חדרה תשחק יותר מבוקר ומשחקה יתבסס על התקפות מהירות במעבר קדימה עם שחקני איכות והכרעה.


"אין לנו הרבה זמן להתעסק במשחק שהיה ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים", אמר קורצקי, "שמחנו באותו רגע על הניצחון אבל מבחינתנו זו כבר היסטוריה ואנחנו מרוכזים אך ורק במשחק נגד הפועל חדרה ולא בשום דבר אחר. באופן טבעי לא היה לנו הרבה זמן להתכונן למשחק, התעסקנו בעיקר בלאושש את השחקנים ולהכין אותם למשחק הבאמת חשוב הזה נגד קבוצה שהיא הפתעת העונה, קבוצה שמאומנת היטב עם מאמן טוב, אנחנו מבחינתנו צריכים להיות מוכנים כיוון שזה משחק מאוד קשה וחשוב עבורנו".


ניקוליץ'. יחזור להרכב (דני רמון)
ניקוליץ'. יחזור להרכב (דני מרון)


עידו לוי סיפר: "אין לנו ממש זמן ליהנות מהניצחון, כיוון שמחר יש לנו משחק נגד חדרה ולכן עם כל הכבוד לניצחון – המשחק כבר מאחורינו. הפועל חדרה, עד עכשיו, עושה עונה מצוינת. מדובר בקבוצה עם אופי מאוד חזק שקשה לנצח ולשחק נגדה. אנחנו מודעים ליתרונות וגם לחסרונות שלהם ואני מקווה שננצל אותם וננצח את המשחק".


קורצקי הבהיר כי הפועל חדרה היא עד עכשיו הפתעת העונה ומיקומה השני בטבלה מוכיח זאת כמו גם משחקה האחרון באצטדיון טוטו טרנר בו השיגה תיקו 2:2 נגד הפועל באר שבע. המאמן מתלבט אם להחזיר להרכב את נמניה ניקוליץ' על חשבונו של אור דסה. בעמדת המגן השמאלי ימשיך ירדן כהן המצטיין על חשבונו של עמנואל אמבולה המתאושש מפציעה. באימונים תורגלו שוב מצבים בתוך הרחבה.


מעבר לכך, החלוץ האורוגוואי מרטין אלאניס נפרד היום מהקבוצה לבקשתו, מכיוון שהתקשה להתאקלם בישראל. לאלאניס הצטרפה לאחרונה בישראל בת זוגו, אולם השניים לא התאקלמו גם בשל קשיי שפה והוא ביקש להשתחרר. הקבוצה תצרף בחלון ההעברות בינואר שחקן זר חלופי.


הרכב משוער
: אסף צור, עדי נימני, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן, בן בנימין, מירקו אורמוש, אור דסה (נמניה ניקוליץ'), כרם ארשיד, יואב תומר, אריאל נגוואקם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי