קאיו ושלמה עשויים לחזור להרכב נגד בית"ר ירושלים

רז שלמה
רז שלמה | לירון מולדובן

הבלם הצעיר ישוב ל-11 של הפועל ת"א במקומו של אוראל דגני שסופג עונש הרחקה בעקבות חמישה צהובים, בעמדת הקישור נערכת התלבטות בין הברזילאי שנראה טוב באימונים, לעגייב ורז כהן. במועדון מגבים את עומר דמארי

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מתחת לקו האדום תנסה לסיים את הסיבוב הראשון בניצחון כדי לפתוח את המסע לפליאוף העליון, כך מאמינים עדיין במתחם חודורוב. במועדון מעודדים מהיכולת של הקבוצה וההכנות למשחק ביום שני נגד בית"ר ירושלים ממוקדות בנושא המקצועי ההתקפי של ניצול מצבים בתוך הרחבה.

עומר דמארי שכבש את שערו השני העונה נגד מכבי נתניה, בעט העונה 18 בעיטות לכיוון השער ו-13 אל המסגרת אל השחקן מתקשה לכבוש את הרשת עד כה. שחקנים בקבוצה טוענים כי המצבים שאליהם מגיע דמארי מוכיחים כי מדובר בחלוץ מצוין שסובל מוסר מזל ובהמשך המספרים של החלוץ ישתפרו באופן ניכר.

שחקן בקבוצה אמר: "עומר דמארי מגיע ויוצר מצבים שנראים כמו ממהלכי כדורגל ענקיים. חוסר המזל שלו יסתיים כי הוא חלוץ גדול". במועדון מאמינים כי הדרך לפלייאוף העליון תתחיל בניצחון על בית"ר ירושלים.


בהפועל תל אביב מאמנים כי עומר דמארי יצעיד אותם אל הפלייאוף העליון (אודי ציטיאט)

מהמשחק נגד בית"ר ירושלים ייעדרו הבלם אוראל דגני בשל כרטיסים צהובים, רמזי ספורי המורחק בכרטיס אדום ושי אליאס שנפצע נגד מכבי פתח תקווה. את דגני יחליף רז שלמה ועל העמדות בקישור מתמודדים קאיו אלבס הנראה מצוין באימונים, רז כהן ואמיר עגייב, לגבי האחרון אם יוחלט לבסוף שיפתח במרכז השדה, ישוב אחמד עאבד לאגף הימני של ההתקפה.

בכל מקרה בקבוצה סימנו לקראת חלון ההעברות לצרף לפחות שניים שלשה שחקנים ומלבד המגן נועם גמון מהפועל עפולה הפועל תל אביב פועלת לצרף מהפועל באר שבע את אחד או שניים מבין חנן ממן וניב זריהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי