בית"ר ירושלים השעתה את ארון אולנארה מכל פעילות

ארון אולנארה
ארון אולנארה | אריאל שלום

הגעתו של החלוץ לטדי באיחור במשחק נגד נתניה הייתה עבירת המשמעת השלישית שלו במועדון מהבירה, שהחליט להעניש אותו והוא יעמוד לעוד ועדת משמעת פנימית. המשטרה עצרה קטין שהשליך אבוקה באימון הקבוצה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים השעתה הבוקר (שישי) את חלוץ הקבוצה ארון אולנארה מכל פעילות והוא לא ייכלל בסגל למשחק החוץ ביום שני הקרוב נגד הפועל תל אביב באצטדיון במושבה. החלוץ הניגרי, שנחשב לאחד השחקנים המאכזבים ביותר בקבוצה מהבירה, הגיע לאצטדיון טדי רק בדקה ה-30 במשחק האחרון נגד מכבי נתניה, איחור שהיה עבירת המשמעת השלישית שלו מאז הצטרף לקבוצה מהבירה בתחילת אוקטובר


אולנארה, אומנם היה מורחק ולא יכול היה לשחק בעקבות הכרטיס אדום שנשלף לעברו במשחק נגד הפועל רעננה, אך לפי כללי המועדון היה מחוייב להגיע למשחק כשעה לפני תחילתו כמו כל שאר השחקנים שלא נכללים בסגל. מבית"ר ירושלים נמסר: "לנוכח בעיות המשמעת הרבות נקרא הבוקר חלוץ הקבוצה ארון אולנארה למשרדי המועדון, לשיחה עם יו"ר ומנכ"ל המועדון אלי אוחנה ומוני ברוש. בסיומה של השיחה הוחלט על השעייתו המיידית של השחקן מכל פעילות. השחקן יעמוד לועדת משמעת פנימית בימים הקרובים".

זו לא תהיה הפעם הראשונה בה יעמוד אולנארה לוועדת משמעת פנימית לאחר שרק בשבוע שעבר ננזף ונקנס על ידי אלי אוחנה זאת לאחר שחזר באיחור מחופשה פרטית בניגריה. עוד לפני כן הוזהר החלוץ הניגרי מפני עבירות משמעת נוספות לאחר שהפר את כללי המועדון כשירד לחדר ההלבשה מיד לאחר שהוחלף במשחק נגד הפועל באר שבע בטדי ופעם נוספת כשאיחר לפתיחת מחנה האימונים שערכה הקבוצה בפגרה האחרונה בשפיים.


אולנארה. יעמוד שוב לוועדת משמעת פנימית (אריאל שלום)

רק השבוע, במהלך מסיבת עיתונאים שערך, התייחס בעלי הקבוצה משה חוגג לחלוץ המאכזב והעביר מסר ברור: "אי אפשר לעבוד עליי פעמיים. תיכף יהיה חלון העברות ומי שעבד עליי, לא יהיה. אפשר לא להבקיע ואפשר לספוג, אבל אי אפשר לא לנסות. זה לא מקובל עליי בשום צורה. לאט לאט אבין מי בעד, מי נגד, מי עושה טעויות ומי ישר. מי שהטעה כבר לא יהיה".

בעניין אחר, משטרת ישראל הודיעה שלפני זמן קצר עצרה בירושלים קטין בן 15 שזרק אבוקה במהלך האימון של בית"ר ירושלים במתחם בית וגן. החשוד הובא לחקירה בתחנת המשטרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי