קונסטנטין: "לא חשבנו שנגיע למקום השני, אפשר לנצח את מכבי ת"א"

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | דני מרון

מגן בני יהודה התייחס למשחק הצמרת נגד המוליכה באצטדיון המושבה (שבת, 20:30, ישיר בספורט4) ואמר: "יש התרגשות, משחק מרכזי זה חלום של כל ילד". יוסי אבוקסיס לא צפוי לערוך שינויים בהרכב שניצח את קריית שמונה

(גודל טקסט)

בני יהודה שמדורגת במקום השני בטבלת ליגת העל תארח מחר (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4) את המוליכה מכבי תל אביב, לקרב צמרת לוהט באצטדיון המושבה. הזהובים מגיעים במומנטום טוב, אחרי ניצחון חוץ נאה 0:2, בקריית שמונה, במחזור שנערך באמצע השבוע.

אתמול ושלשום הסתפק המאמן יוסי אבוקסיס, באימוני שחרור קלים כדי לא להעמיס עוד יותר על הסגל הקצר ממילא. בצוות המקצועי מקווים לעבור בשלום את המשחק נגד הצהובים שנמצאים בכושר נפלא וחוששים מעייפות ופציעות של מספר שחקנים בקבוצה, בניגוד לסגל הרחב שיש למאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ', שערך מצידו רוטציה גדולה בהרכב במשחק נגד אשדוד.

השוער אמיליוס זובאס, שסובל ממתיחה ברצועה הפנימית בברכו, ימשיך להיעדר ויונתן שאבי הצעיר שוב יפתח במקומו בשער. המאמן אבוקסיס צפוי לפתוח עם אותו הרכב, וכרגיל במערך של שלושה בלמים, עם איציק עזוז, קרלוס קוויאר ודן מורי במרכז ההגנה. השלישייה הקדמית תורכב כמו תמיד מדולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה וירדן שועה הלוהט, שכבש צמד בקרית שמונה וטיפס לראש טבלת המבקיעים בליגה.


ימשיך להיעדר גם במשחק נגד מכבי תל אביב. אמיליוס זובאס (אודי ציטיאט)

בהתאם להחלטת הנהלת המועדון, ירוכזו כל אוהדי בני יהודה ביציע המערבי, כאשר היציע המזרחי כולו הוקצה לטובת אוהדי מכבי תל אביב, שבהערכה מוקדמת צפויים להביא 5000 אוהדים צהובים לאצטדיון.

המגן שי קונסטנטין התייחס לשני המשחקים שכבר היו השבוע ואמר: "ההפסד לסכנין זה משהו שקורה ולא ציפינו לנצח עד סוף העונה. אבל במיוחד אחרי הפסד, לבוא למגרש בקריית שמונה ולנצח, ורוב הקבוצות בליגה יודעות מה זה לשחק שם, אז עשינו תוצאה מצוינת".

על כך שהקבוצה מגיעה למשחק הצמרת מהמקום השני: "אם להיות כנים, לא חשבנו בתחילת העונה שנגיע מהמקום שני, אבל היכולת שלנו והרצון שלנו, הביאו אותנו לאן שהגענו. אין כיף גדול יותר מלשחק נגד מכבי תל אביב, במיוחד שזה מקום ראשון נגד מקום שני".


"יש התרגשות גדולה לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב". שי קונסטנטין (דני מרון)

המגן נשאל האם אפשר לעצור את מכבי תל אביב הדוהרת והשיב: "אין ספק שאנחנו מאמינים שאפשר לעצור את מכבי ת"א. יש פה קבוצה צעירה ורעבה ועם עבודה קשה ויכולת גם את מכבי תל אביב אפשר לנצח. אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק ואני לא רואה הבדל בהכנה בין סכנין או קריית שמונה או מכבי תל אביב. ההכנה היא כמו לכל משחק. אני לא רואה משהו ספציפי שצריך לעשות. אם נמשיך ביכולת שהראינו מתחילת השנה, בעמידה הטקטית, ברצון, ברעב של השחקנים, אז אני אופטימי".

על הסגל הקצר והעייפות לעומת הרוטציה והאפשרויות הרבות בסגל של היריבה: "האמת היא שאנחנו לא מרגישים עומס, באופן קיצוני. יש לנו את המנוחה שלנו יודעים לטפל בנו כמו שצריך ואנחנו מכינים את עצמנו כמו שצריך. נגיע במאה אחוז למשחק הזה, אי אפשר שלא".

האם יש אווירה והתרגשות אחרת לקראת משחק צמרת כזה? "כן, כמובן, אי אפשר לשקר. נגד מכבי תל אביב ואני מאמין שהאצטדיון יהיה כמעט מלא, מקום ראשון נגד מקום שני, משחק מרכזי זה חלום של כל ילד".

הרכב משוער: יונתן שאבי, שי קונסטנטין, קרלוס קוויאר, איציק עזוז, דן מורי, מתן בלטקסה, יובל אשכנזי, איסמעילה סורו, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי