ייני, מיכה ואצילי צפויים לחזור להרכב מכבי ת"א נגד בני יהודה

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום

הצהובים נערכים למשחק נגד קבוצתו של אבוקסיס הנמצאת במקום השני (שבת, 20:30, שידור בספורט4). איביץ' עשוי להחזיר ל-11 את שחקני ההרכב שקיבלו מנוחה נגד אשדוד, בצוות המקצועי סימנו את אשכנזי, שועה וצ'יבוטה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תגיע מחר (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4) פעם נוספת לאצטדיון המושבה אחרי שביקרה שם לפני שבוע בתיקו 1:1 נגד מכבי פתח תקווה, הפעם היא תתארח אצל בני יהודה מהמקום השני בטבלה ואיתה יגיעו כ- 5,000 אוהדים צהובים שידחפו את השחקנים לסיים את הסיבוב הראשון בניצחון שיבסס אותם בצמרת הטבלה.

אצל מוליכת הטבלה נותנים כבוד רב לקבוצה מהשכונה הנמצאת ביכולת טובה, אבל בקריית שלום עדיין מסמנים את הפועל באר שבע כיריבה המרכזית על תואר האליפות, והקבוצה תעלה למגרש אחרי המשחק של האלופה נגד בני סכנין באצטדיון טרנר.

המאמן ולדימיר איביץ' יחסר מחר את הקשרים הפצועים דן גלזר ואייל גולסה, כשגם אופיר דוידזאדה אינו כשיר. איתן טיבי שנפצע במשחק הנבחרת נגד אלבניה אמור לשוב לסגל הרחב בתוך שבועיים. הצוות המקצועי סימן את שני חלוצי בני יהודה מאוויס צ'יבוטה וירדן שועה יחד עם יובל אשכנזי כשחקנים המשפיעים על משחקה של הקבוצה משכונת התקווה ותהיה התייחסות מקצועית אליהם מחר.


במכבי תל אביב סימנו את מאוויס צ'יבוטה, יובל אשכנזי וירדן שועה (אודי ציטיאט)

המאמן הסרבי מתכוון להמשיך ברוטציה בה הוא נוהג ועל פי התרגול נראה כי הקפטן שרן ייני ישחק בעמדת הבלם לצדו של ז'איר אמאדור על חשבונו של שחר פיבן על אף היכולת הטובה שהוא מגלה בשבועות האחרונים. מסתמן שגם אלי דסה ישמור על מקומו בעמדת המגן הימני. דור מיכה מתוכנן להחליף בהרכב הפותח את אבי ריקן כשגם עומר אצילי ישוב להרכב על חשבונו של צ'יקו אופואדו שבמשחקיו האחרונים קיימת ירידה ביכולת בשבועות האחרונים. התלבטות נוספת היא מי מבין ארון שוינפלד או איתי שכטר יעלו בהרכב לצדם של אצילי ואלירן עטר.

גורם במועדון אמר: "כולנו מודעים לרצון של כל הליגה שבני יהודה תעשה תוצאה שתפתח את המאבק על תואר האליפות. בני יהודה קבוצה טובה ורואים את זאת במשחקיה ובהיותה במקום השני".


עשוי לחזור ל-11 של איביץ'. דור מיכה (אריאל שלום)

לאחר ההחתמה של הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' במועדון ממתינים להתפתחויות במו"מ עם החלוץ היווני של קבוצת א.א.ק אתונה יורגוס יאקומאקיס מול קבוצתו.

הרכב משוער : פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, שרן יייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי, דור מיכה, עומר אצילי, אלירן עטר,ארון שוינפלד (איתי שכטר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי