קלינגר הורחק, השתולל בחדר ההלבשה וצרח על השחקנים

ערן לוי, ניר קלינגר, אוראל גרינפלד
ערן לוי, ניר קלינגר, אוראל גרינפלד | דני מרון

"מה אתה עושה לי שכונה?", הטיח מאמן בית"ר ירושלים אחרי ההדחה מהגביע וזעם גם על שחקניו: "מה זו ההפקרות הזאת?!". שחקן בקבוצה: "אנחנו קבוצה חלשה מאוד, בעיקר בלי אופי". אכזבה במועדון מכמות הקהל

(גודל טקסט)

הרבה מאוד תסכול, כעס ועצבים נראו אמש אצל אנשי בית"ר ירושלים, לאחר שהקבוצה הודחה ממשחקי גביע המדינה כבר בסיבוב ח', אחרי הפסד כואב 2:1 למכבי תל אביב באצטדיון טדי. מלבד המישור המקצועי, בקבוצה קיימת אכזבה גדולה בקבוצה מכמות הצופים שהגיעה לטדי, פחות מ-13 אלף, מתוכם כמעט 5,000 אוהדים של מוליכת הטבלה. בימים כתיקונם זה משחק שאמור למלא את טדי כמעט לחלוטין, אך מצבה המקצועי הרעוע של הקבוצה בתוספת למחירי הכרטיסים הגבוהים מאוד למשחק, הביאו למצב של יציעים ריקים רבים באצטדיון הירושלמי.

המאמן ניר קלינגר השתולל מעצבים בסיום המשחק והורחק בעקבות דברים כלפי שופטי המשחק. על פי גורם בצוות השיפוט המאמן הגיע לעבר השופטים בליווי תנועות ידיים מאיימות והטיח: "מה אתה עושה לי שכונה". לאחר מכן הוציא את זעמו גם בחדר ההלבשה כשצרח על שחקניו ואף בעט בשולחן, אחרי שהקבוצה ספגה שער בדקה ה-93 מרגליו של יונתן כהן שנכנס כמחליף במכבי. "דיברנו ודיברנו ששחקני הקו בחלק הקדמי חייבים לעזור להגנה. מה זו ההפקרות הזאת? למה שחקנים לא יורדים לעזור?!", צעק המאמן.

עם כניסתו של יונתן כהן בדקה ה-87, סימנו קלינגר ועוזרו ניסן יחזקאל לשחקני הקו הימני, מאור בוזגלו ועוז ראלי, וגם לקשרים האחוריים, לשים לב לפריצות של כהן וסבוריט באגף השמאלי של מוליכת הטבלה, אך ללא הועיל, כי עמוק בתוך תוספת הזמן מצא עצמו סבוריט חופשי ובודד בפריצה על סף הרחבה ומשם הדרך למסירה לכהן שנותר חופשי ברחבה וכבש הייתה קצרה מאוד.


קלינגר. השתולל בסיום (דני מרון)

למרות הטענות של אנשי בית"ר למספר שריקות של השופט אוראל גרינפלד, הודו בקבוצה שלא השופט הוא זה שהכריע את ההתמודדות. "אין לנו העונה טיפת מזל", אמר גורם במועדון. "זה משחק שבו היינו יותר טובים ממכבי בחלקים גדולים של המשחק, אבל לצערנו כדורים לא נכנסים פנימה. סילבסטר לא מסוגל לתת גול וגם לא היה לנו עוד קצת מזל בהזדמנויות אחרות. שלטנו כמעט בכל פרמטר במשחק מול הקבוצה הכי טובה בארץ וזה לא מובן מאליו", הוסיף הגורם.

שחקן בקבוצה נשמע הרבה פחות סלחני: "לקבל גול בדקה 93? בבית? אחרי שכבר הצלחנו להשוות? כנראה שאנחנו קבוצה חלשה מאוד, בעיקר בלי אופי. כולם חושבים התקפה התקפה ואף אחד לא עושה הגנה. רצים קדימה כמו משוגעים, אין סגירות, אין חיפוי. הניצחון על הפועל תל אביב בלבל כנראה את כולם ואנשים פה חשבו שאנחנו נבחרת ברזיל. רק ניצחנו את הפועל החלשה וגם התיקו מול פתח תקווה היה בלוף, כי גם הם לא מסוגלים לתת גול. יש לנו חמישה ימים להתאושש עד המשחק מול חדרה שאותו חייבים לקחת בכל מחיר בכל דרך", הוסיף השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי