אלישע לוי עלול לסיים את תפקידו: "לא יודע מה יהיה מחר"

אלישע לוי
אלישע לוי | עדי אבישי

אחרי ההפסד של פ"ת למכבי חיפה ורצף עגום של שבעה משחקים ללא ניצחון, נראה שאין מנוס מלבד פרידה מהמאמן. סילבס ורפואה מועמדים להחליפו, בקבוצה ינסו לשכנע את גיא לוזון לחזור, אך הסיכויים נמוכים

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הערב (שבת) למכבי חיפה והיכולת החלשה שהציגו חניכיו, אלישע לוי עלול לסיים את תפקידו כמאמן מפתח תקווה שרשמה כבר שבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.

כבר בשבוע שעבר, כזכור, שקלו בפתח תקווה לעשות את השינוי על הקווים לאחר התבוסה המשפילה נגד הפועל חדרה וכעת, לאחר עוד הפסד, נראה שאין מנוס מלבד פרידה.

בעקבות הרצף השלילי התרחקה מכבי פתח תקווה מהמקום השישי שמובילה בסיום העונה לפלייאוף העליון ומי שנמצאים ברשימת המועמדים להחליף את אלישע לוי הם חיים סילבס וקבי רפואה כאשר בקבוצה ינסו לשכנע את גיא לוזון לחזור, אך כרגע הסיכויים לכך נמוכים.

אלישע לוי אמר בסיום: "הכדורגל הוא מאוד דינמי. הליגה השנה מאוד צפופה וזה בא לידי ביטוי אם אתה עושה כמה תוצאות לא טובות. אני חושב שהיום איבדנו ריכוז בתחילת החצי השני וספגנו שני שערים. מבחינת מחויבות, עשינו כל מה שצריך בשביל להיות שם ולחזור למשחק, אבל לא הייתה לנו מספיק איכות. הגענו למצבים רק מכדורים נייחים וזה הסיפור של המשחק".


אבי לוזון ועומר גולן הערב במושבה (עדי אבישי)

מעמדו המעורער: "בכדורגל אתה לא יודע מה יקרה מחר, אז אתה מדבר איתי על לסיים את העונה? הייתי כבר במצבים הרבה יותר קשים. הליגה צפופה ואני לא עוסק בזה. זה לא הדבר שצריך לעניין אותי כי יותר חשובה הקבוצה. צריך לדעת להתעשת ולעשות את מה שצריך לקראת המשחק הבא. במדיה תעשו ספקולציות וזה בסדר, אנחנו נעשה את מה שאנחנו יכולים".

רצף המשחקים ללא ניצחון: "אני מצפה ליותר ניצחונות, בוודאי, בלי שום קשר לאף תירוץ. יש גם יריב והיום הוא עשה את שלו. זה לא פותר אותנו ואנחנו צריכים, בניגוד למשחק מול חדרה, להיות מחויבים כמו שהיינו היום. היום השחקנים עשו הכל עד הרגע האחרון ואין לי שום טענות". המשך הדרך: "כל משחק הוא אחר. שניות אחרי המשחק, צריך קודם כל לנתח ולעכל".

חיזוק בינואר: "היינו רוצים להתחזק כמו כל הקבוצות בליגה הזו. כשדיברתי על איכותי, התכוונתי לסיומת מול השער. גם ביצירת מצבים יש בעיה, לא עשינו מספיק היום והפנים כבר למשחק הבא".


מועמד להחליף את אלישע לוי. חיים סילבס (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי