בלבול על עוואד: "כל אחד יצטרך להילחם על מקומו במכבי חיפה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עדי אבישי

המאמן התייחס לחלוץ שלא שותף ב-1:2 על פ"ת: "יש תחרות על ההרכב". על המשחק: "החבר'ה גילו אופי, אבל לא אהבתי את הדקות האחרונות ובזה אני עסוק". סלליך שכבש את הראשון: "הביטחון שלנו מתחיל לחזור"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ומרקו בלבול המשיכו הערב (שבת) את המומנטום מאז הצטרף המאמן ורשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי בכל המסגרות עם 1:2 בחוץ נגד מכבי פתח תקווה. סלליך כבש ראשון לאחר מבצע נהדר (47), רוקאביצה הכפיל בעיטה חופשית נפלאה (53) ותומאס סיבוק הצליח רק לצמק עבור החבורה המתרסקת של אלישע לוי, שעלול לסיים את תפקידו.


מרקו בלבול סיכם: "זה נחמד, אני שמח שניצחנו היום משחק חוץ קשה מאוד. לפתח תקווה יש שחקנים מאוד איכותיים, כך שאני ידעתי שיהיה קשה. פתחנו את החצי הראשון מצוין והחמצנו. אמרתי לשחקנים שנצטרך להיות חדים יותר בחצי השני. אני שמח שפתחנו מצוין את החצי השני והיינו שקטים יותר".


על כך שהקבוצה הלכה אחורה ב-20 הדקות האחרונות: "לא הצלחתי להבין מה קורה במגרש בשלב מסוים, היה בלאגן, ספגנו שער שאסור לנו לקבל. לצערי הלכנו אחורה כשהיינו צריכים להיות יותר דומיננטיים. זה יכול להיות בגלל חילוף, אבל לדעתי זה קרה בגלל שאלישע לוי הכניס הרבה מאוד שחקנים התקפיים ולא הצלחנו למצוא לכך פתרונות. אני שמח שהחבר'ה גילו אופי והביאו בסופו של דבר תוצאה טובה מאוד".


על מוחמד עוואד שלא שותף
: "כל ההחלטות שלי הן מקצועיות ולטובת מכבי חיפה. החבר'ה עשו עבודה טובה במשחקים האחרונים וקיבלו ביטחון. נוצרה תחרת שהיא טובה ודוחפת, כל אחד יצטרך להילחם על מקומו במועדון".



יצטרך להילחם על מקומו. מוחמד עוואד (מאור אלקסלסי)


רצף הניצחונות: "אני לא חשבתי יותר מידי קדימה. באתי לקבוצה שהייתה במצב לא טוב במטרה להחזיר לה את הביטחון. רציתי שנהיה טובים ואגרסיביים יותר. אני שמח מאוד עם המשחק שעשינו היום והראש שלי כבר באימון מחר ובמשחק הבא שלנו".


המטרות: "קבוצת צמרת? אני לא יודע. אנחנו צריכים, באמת, להיות בפוקוס ולהמשיך להשתפר. זה מה שאני אומר מהיום הראשון שלי פה. זה יפה שאנחנו במקום כזה או אחר ומביטים קצת יותר למעלה, אבל המטרה היא להמשיך להשתפר בכל הפרמטרים של המשחק. לא אהבתי את הדקות האחרונות ועל זה אני חושב כרגע".


סלליך שכבש את השער הראשון: "אנחנו עובדים קשה בשביל הניצחונות ובמשחקים האחרונים השתדלנו גם לשמור על רשת נקייה. שלושה ניצחונות ברציפות, אנחנו צוברים ביטחון ואני מקווה שזה ימשיך כך. למרקו יש חלק גדול בתוצאות. מאז שהוא הגיע התייצבנו ואנחנו טובים. הקבוצה מתגוננת היטב ויוצאת להתקפות טובות. אנחנו רק הולכים ומשתפרים ממשחק למשחק".


הקרדיט שהוא מקבל מבלבול: "אני מנסה לעשות את הכי טוב שלי, לא חשוב באיזה תפקיד, אני נותן את הכל על המגרש. אני רוצה לשחק תמיד ואני מקווה שאני רק אלך ואשתפר. אנחנו באמת מקווים להמשיך את המומנטום הזה".


התקופה בה פחות שיחק: "היו לנו שלושה מאמנים שהתחלפו וזה קורה כאשר מנסים הרכבים אחרים ושחקנים אחרים. מה שצריך לעשות זה להתאמן טוב, לחכות להזדמנות וכשהיא מגיעה אז לתת את הכל על המגרש".



הביטחון מתחיל לחזור. סלליך (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי