בן חיים: אין ספק שזהבי טעה, היכולת מאכזבת גם אותנו השחקנים

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

אווירה לא קלה במחנה הנבחרת אחרי ה-1:0 למקדוניה. הבלם לקראת ההמראה לאיטליה (שלישי, 21:45): "היו לנו מצבים לנצח שני משחקים". איינבינדר: "המשחק הבא הוא תמיד אופציה לתקן". ביטון שוחרר

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל התכנסה ערכה אימון שחרור באצטדיון רמת גן, בסיומו יצאה לשדה התעופה להמראה לאיטליה, לקראת המשחק ברג'יו אמיליה (שלישי, 21:45).


הקפטן המושעה ערן זהבי ישוב ביום רביעי לסין ועל פי חבריו בנבחרת נפרד "בקטנה", איחל בהצלחה ועזב. גם המאמן אלישע לוי לא הרבה במילים ודיבר איתם רק מספר מילים לאחר אימון השחרור.



דן איינבינדר אמר לפני ההמראה: "התאכזבנו, היה משחק טוב. יש תמיד אכזבות, תמיד יש את המשחק הבא כדי לבוא ולנסות לתקן. ניסע לאיטליה שזו משימה מאוד קשה. רוצים להחזיר את הכבוד ונצטרך לתת את המקסימום כדי שזה יקרה".


החזרת הכבוד: "ידענו שבאנו אחרי אלבניה והיתה תוצאה לא טובה אז. אנחנו לא מסתתרים. חלק מהכדורגל גם בקבוצות וגם בנבחרת, המשחק הבא הוא כדי לנסות לתקן".


הסיכויים לנצח: "אנחנו ספורטאים וכל אחד בדרך שלו עבר ניצחונות גדולים גם ברמת הקבוצות וגם בנבחרת. כמובן שזה יהיה מאוד מאוד קשה אבל נשתדל לעשות את המקסימום".



"אין עוררין, זהבי טעה" (ערן לוף)


הבלם טל בן חיים הוסיף: "משחק כזה בארץ שאנחנו מארחים, היינו צריכים להוציא תוצאה יותר טובה. לא ראיתי שחקן שלא ניסה, לא התאמץ, לא ניסה. יצרנו מספיק מצבים לנצח שני משחקים, לא אחד. לצערי לא עשינו את זה וספגנו גול שטותי שנצטרך לתת על זה את הדעת".


העובדה שהנבחרת הולכת אחורה
: "לא ניכנס לסיסמאות. זו לא היכולת שרצינו להציג. זה מאכזב גם את השחקנים ולא רק את הקהל והתקשורת".


המקרה של זהבי: "ערן טעה, אין על זה עוררין. אף אחד לא מטיל בזה ספק, הוא התנצל. הקללות והדברים מסביב לא צריכים לקרות במשחק נבחרת. לא רוצים להיכנס לזה. אנחנו צריכים להתאושש כי הולך להיות משחק קשה מאוד".



הסיפור סביב השעית ערן זהבי מתברר כלא פשוט, מכיוון שבכירי ההתאחדות לכדורגל ובראשם היו"ר עופר עיני לא אהבו את ההתנהלות של המאמן אלישע לוי כשנאמר להם כי לא ננקטה כל פעולה נגד זהבי.



ערן זהבי ואלישע לוי. עיני לא אהב את ההתנהלות (ערן לוף)


למעשה, אלישע לוי סירב לצאת בהצהרות לאחר המשחק ובמסיבת העיתונאים אמר כי ישוחח עם זהבי שמעד ולא מעבר. זמן קצר לאחר מכן, עוד באצטדיון, התקבלה ההחלטה על ידי ראשי הנבחרת וזהבי הושעה עד הודעה חדשה. המנכ"ל רותם קמר נשלח אל המאמן כדי לבשר לו על ההחלטה והמאמן הודיע לקפטן על החלטת ההתאחדות לכדורגל. יש לציין כי כמעט כול שחקני הנבחרת שמעו על ההחלטה מאנשי תקשורת ששלחו להם את הודעת ההתאחדות לכדורגל.


בפן המקצועי, המגן בן ביטון שוחרר מנבחרת ישראל בשל הפציעה ונראה כי כבר לא יגיע שחקן במקומו לסגל, כך שנראה כי דויד קלטינס יהיה המגן בהרכב נגד איטליה. עוד מסתמן כי ביבראס נאתכו יצטרף כקשר הגנתי שלישי במערך מעובה הגנתית, במטרה להימנע מתבוסה לאור העובדה שגם איטליה מגיעה במצב רוח שפוף אחרי 3:0 בספרד. נראה כי בחוד יוצב תומר חמד.



קלטינס. ישחק כמגן מול איטליה, כך מסתמן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי