זעם בהפועל חיפה: "יכול להיות שאדלר לא מכיר את חוקי המשחק"

זיו אדלר שולף אדום
זיו אדלר שולף אדום | ערן לוף

במועדון מאשימים את צוות השיפוט ב-4:1 המשפיל בדרבי, אך גם מפנימים כי עליהם להתחזק במהרה לקראת הליגה וההמתנה היא עדיין לדור פרץ ממכבי תל אביב. גורם באיגוד השופטים: "הגיע כרטיס אדום"

(גודל טקסט)
 זעם גדול בהפועל חיפה על צוות השיפוט בראשותו של זיו אדלר אמש ב-4:1 למכבי חיפה בגביע הטוטו. במועדון האדום זעמו לא רק על העובדה כי ההכשלה של רסמוס סטוידטט הייתה מחוץ לרחבה, אלא גם מהעובדה שעל פי החוקה החדשה אם השופט קבע פנדל המשמעות היא שעליו היה להוציא כרטיס צהוב לבלבד לשבדי ולא להרחיקו.


"נראה שאדלר התבלבל בחולצה או שהוא אולי פחות מכיר את החוקים" אמרו בהפועל חיפה והוסיפו, "חבל שדרבי הוכרע כבר בדקה השישית". בכל מקרה במועדון מבינים כי הקבוצה עדיין אינה נמצאת בכושרה ולמרות דקות טובות במשחק, הקבוצה סובלת עדיין מבעיות מקצועיות בעיקר במרכז השדה.




גורם באיגוד השופטים
הגיב לדברי הפועל חיפה: "זה נכון שבפנדל אם יש מניעת הזדמנות ודאית להבקעת שער אז אין חובה לשלוף כרטיס אדום, אך ישנן עבירות ספציפיות כמו דחיפה, אחיזה ותפיסה שנקבע כי בעבירות כאלה גם בתוך רחבת העונשין – כשיש הזדמנות ודאית – שולפים כרטיס אדום".


יש לציין כי קלינגר וצוותו עדיין לא ויתרו על האופציה של צירוף הקשר דור פרץ ממכבי תל אביב, למרות שהזמן הולך ואוזל. "בשלב זה אנחנו ממתינים לו, אבל יכול להיות שעוד כמה ימים נשנה את ההחלטה" אמר בסיום המשחק המאמן ניר קלינגר. בכל מקרה במועדון מציינים כי העובדה שהצהובים יתחזקו עם קשר זר תזרז את ההחלטה על פרץ. בכל מקרה במועדון כבר החלו בצפיית קלטות של קשרים זרים.



קלינגר. השפלה בדרך החוצה מגביע הטוטו (ערן לוף)



בלם הקבוצה וכובש השער המצמק ניסו קפילוטו אמר בסיום: "עבדנו שלושה ימים על השיטה של שלושת הבלמים, אבל ספגנו אדום וזה שינה לנו את כל התוכניות. עד עכשיו זה לא מספיק איך שאנחנו נראים, אבל יש כאן קבוצה חדשה ונצטרך להשתפר עד הליגה".


המשחק האחרון של שלב המוקדם בגביע הטוטו מול קריית שמונה ביום ראשון אינו יקבע כלום עבור חיפה ולכן הקבוצה תעלה ככל הנראה עם מספר מחליפים שיקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם לצוות המקצועי. ניר קלינגר שהורחק אתמול לא יעמוד על הקווים ומאיר בן מרגי יחליף אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי