אייאקס הודיעה: נורי יסבול מנזק מוחי לכל החיים

נורי
נורי | aaaaaa

המועדון ההולנדי הכריז רשמית שהשחקן הצעיר שהתמוטט במהלך משחק האימון מול ורדר ברמן סובל מפגיעה בלתי הפיכה. ואן דר סאר: "הגרוע מכל קרה, מרגישים אחריות גדולה". צפו באירוע

(גודל טקסט)
אייאקס אמסטרדם הודיעה היום (חמישי) ששחקנה עבדלהאק נורי סובל מנזק מוחי קבוע אחרי שהתמוטט במהלך משחק האימון של הקבוצה ההולנדית נגד ורדר ברמן בשבת שעברה שהופסק בתוצאה 1:2 לגרמנים.


השחקן בן ה-20 נלקח לבית החולים אחרי טיפול במגרש, הורדם והונשם ואף הייתה תקווה שיתאושש מהמצב, אבל הבוקר הראו סריקות במוחו שהוא סובל מנזק בלתי הפיך. נורי שיחק בקבוצה הצעירה אייאקס ונבחר לשחקן המצטיין בליגה השנייה בעונה החולפת.



נורי במהלך הטיפול במגרש (טוויטר)


הבדיקות התבצעו בבית החולים באיטנסברוק שם הוא מאושפז מאז שלקה בליבו. לפי סוכנות הידיעות ההולנדית, חלקים רבים במוחו לא מתפקדים כתוצאה כנראה מאי אספקת חמצן והסיכוי להתאושש מהמצב הוא אפסי. בקרוב יועבר נורי לבית חולים מאמסטרדם.


Hartbroken to hear this news , all our prayers to Appie and his Family and Friends #staystrongappie ❤️ pic.twitter.com/GGukKjt3HP

— Patrick Kluivert (@PatrickKluivert) July 13, 2017

באייאקס אמרו: "המשפחה שלו היתה אופטימית עד לרגע האחרון. היא קיוותה שיתאושש מהמצב, אבל עכשיו לא נדע עד כמה הוא היה שחקן מוכשר, כי הוא לא יחזור לשחק יותר". מנכ"ל המועדון אדווין ואן דר סאר הוסיף: "הגרוע מכל קרה. אנחנו מרגישים אחריות גדולה כלפי המשפחה שלו. אנשים בקבוצה לקחו קשה את מה שקרה".



נורי. נחשב לכישרון מבטיח (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי