צפו בתקציר: שער בכורה לקוסטה ב-0:4 של אתלטיקו

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | מסך

אחרי חצי שנת היעדרות (בשל אמברגו ההעברות) החלוץ כבש ארבע דקות אחרי שנכנס כמחליף. גודין, טורס וגריזמן השלימו. עוד משמינית גמר הגביע (משחק 1): לאס פלמאס - ולנסיה 1:1, קאדיס - סביליה 2:0. צפו בתקצירים

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד ניצחה 0:3 בחוץ את ליידה מהליגה השלישית בשמינית גמר גביע המלך והיא כבר עם רגל וחצי ברבע הגמר. סיפור המשחק היה דייגו קוסטה. החלוץ שחזר הביתה מצ'לסי וחיכה לחלון ההעברות של ינואר כדי לרשום את משחקו הראשון בקולצ'נרוס עלה בדקה ה-65, כבש כעבור ארבע דקות את ה-0:3 ולא יכול היה לחגוג. הברזילאי/ספרדי ספג דריכה ממגן ליידה כשדחק את הכדור לרשת ונאנק מכאבים מחוץ לכר הדשא.


בעוד דייגו סימאונה ואנשי הצוות המקצועי החווירו על הספסל, והצופים בשידור ספורט2 כבר חשבו על מקרה ספרדי של מאור בוזגלו, התאושש קוסטה, חזר למגרש, נע בחופשיות מצד לצד והעניק הרבה תקווה לאוהדי אתלטיקו מדריד, כשקיבלו אותו בתשואות אדירות עם החילוף, לגבי המשך העונה בליגה ובליגה האירופית.




דייגו גודין נגח בדקה ה-31 אחרי קרן של יאניק קראסקו את השער הראשון, וכעבור ארבע דקות הכפיל פרננדו טורס בדחיקה אחרי שקיבל מסירה מקווין גמיירו.  אנטואן גריזמן שנכנס יחד עם קוסטה למגרש חתם את התוצאה בדקה ה-93 בכדור מסובב לחיבורים שקבע 0:4.


Diego Costa's return to Atletico Madrid:

– Comes on in the 64th minute
– Scores in the 69th minute
– Gets injured in the 70th minute

Never a dull moment! pic.twitter.com/wIlNFIJlUz

— ShotOnGoal (@shotongoal247) January 3, 2018


לאס פלמאס – ולנסיה 1:1 (צפו בתקציר)
בורחה הררה דהר בדקה ה-24 משמאל וחתך בקלות את הגנת ולנסיה וג'ונתן קלרי גלגל את הכדור פנימה, 0:1  לנועלת הטבלה. מרסלינו, מאמן העטלפים, לא רצה להסתבך לקראת הגומלין והשליך במחצית השנייה  את שני הכוכבים שלו גונסאלו גדס ורודריגו. בדקה ה-85 פיטם גדס את אנטוניו לאטורה בכדור עומק אדיר, והמגן הצעיר המשיך במסירת רוחב מדויקת לרודריגו שגלש וקבע 1:1.


1-1 | 84' | ¡GOOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOOL DE RODRIGOOOOOOOOOOOOOOL! #LasPalmasValenciapic.twitter.com/QHEJF1nQHT

— Valencia CF (@valenciacf) January 3, 2018



קאדיס – סביליה 2:0 (צפו בתקציר)
האנדלוסים לא רצו לקחת שום סיכון במגרשה של היריבה, השנייה בליגה השנייה, ועלו בהרכב חזק. המשחק הוכרע תוך 23 דקות משרים של נוליטו וחסוס נבאס, האקסים של מנצ'סטר סיטי שהבטיחו למעשה לסביליה מקום ברבע הגמר.


במשחק נוסף:

 פורמנטרה (ליגה שלישית) – אלאבס 3:1 (חאבייר רוסה 57/ ארמדין דמירוביץ' 36 ו-65, מוניר אל חדאדי 81)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי