קוטיניו עשוי להיכלל לראשונה בסגל, ארתור יצטרף ויושאל?

קוטיניו
קוטיניו | Getty

ברצלונה תנסה למחוק פיגור של שער מול אספניול (חמישי, 22:25, ספורט4), בקרב על חצי גמר גביע המלך הספרדי. הקשר, שילבש '14' על הגב, צפוי להמתין על הספסל ולערוך בכורה, קשר גרמיו הביע הסכמה להצטרף

(גודל טקסט)
עם פיגור של 1:0 מהמשחק הראשון, ברצלונה תארח מחר (חמישי, 22:25, ספורט4) את אספניול לגומלין רבע גמר גביע המלך הספרדי. הקטלונים התאוששו מהתצוגה הפושרת בקורנייה אל פראט, עם 0:5 מהדהד על ריאל בטיס במחזור האחרון. לעומתם, התוכים קרסו במחזור האחרון בליגה עם 3:0 ביתי מול סביליה, שכבר הבטיחה את המקום שלה בשלב הבא.


אחרי הפרידה מחאבייר מסצ'ראנו, ארנסטו ואלוורדה צפוי לפתוח עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו. סמואל אומטיטי, ששולב כמחליף ביום ראשון, צפוי לשוב להרכב לראשונה מאז הפציעה. פאוליניו הפצוע ייעדר, ואנדראה גומש צפוי להמשיך בקישור. הבשורה הגדולה צפויה להגיע מצדו של פליפה קוטיניו, שעשוי להיכלל לראשונה בסגל ברצלונה.



המאזן בין שתי הקבוצות מדאיג מאוד מבחינתה של האורחת. אספניול ניצחה רק שלושה מפגשים בקאמפ נואו, האחרון שבהם היה באוקטובר 2016. בינתיים, ב'ספורט' הקטלוני ממשיכים לעסוק בתוכניות החיזוק של רוברטו פרננדס. ארתור, ששמו נקשר בחודשיים האחרונים עם המוליכה הספרדית, העניק את האישור להצטרף לקבוצה של ואלוורדה כאשר עדיין לא ברור האם המהלך יושלם במהלך חלון ההעברות הקרוב או בקיץ. מאוחר יותר, ברצלונה הודיעה כי קוטיניו ילבש את החולצה עם '14' על הגב. 

#GraciasMasche
Así despide el equipo a @Mascherano
pic.twitter.com/sFgAuOfC6m

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 24 בינואר 2018

בעקבות החשש של הקטלונים מבעיות התאלקמות של קשר גרמיו, במועדון הציעו לו אפשרות לשחק בהשאלה בקבוצה אירופית אחרת, כדי להצטרף לסגל של ברצלונה מוכן לקראת מאבק אמיתי על ההרכב. הסכום אותו גרמיו דורשת עבור ארתור: 25 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי