אספניול במקום השני, משחק שביעי ברצף ללא ניצחון לבילבאו

איניאקי וויליאמס
איניאקי וויליאמס | האתר הרשמי

הקטאלנים ניצחו 0:2 בחוץ את הואסקה מצמד של איגלסיאס והם נקודה בלבד מברצלונה המוליכה, הדרבי הבאסקי במגרשה של אייבר הסתיים ב-1:1. במשחק נוסף, 1:2 לחטאפה אצל ראיו וייקאנו. 0:1 לויאדוליד על בטיס

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הגדול של ברצלונה וההפסד המפתיע של ריאל מדריד, המחזור התשיעי בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים נוספים. אייבר ואתלטיק בילבאו נפרדו ב-1:1 בדרבי הבאסקי, ראיו וייקאנו נוצחה בביתה 2:1 על ידי חטאפה ואספניול ניצחה 0:2 את הואסקה וטיפסה למקום השני ובטיס הפסידה 1:0 לויאדוליד.


הואסקה – אספניול 2:0
ברצלונה ניצבת בפסגת הליגה הספרדית, אבל סגניתה היא גם יריבתה העירונית. צמד של בורחה איגלסיאס (41 ו-64) הכניע את העולה החדשה במגרשה והקפיץ את אספניול עד למקום השני כשלזכותה 17 נקודות, בזהה לאלאבס ואחת פחות מלאלופה. הואסקה לעומתה נותרה מתחת לקו האדום והיא סוגרת את הטבלה עם חמש נקודות מתשעה מחזורים.


אייבר – אתלטיק בילבאו 1:1
הדרבי הבאסקי הסתיים בחלוקת נקודות, זאת למרות שהמארחת הייתה ראויה לניצחון. 17 דקות מהפתיחה אייבר עלתה ל-0:1 כששארסל דייק מהנקודה הלבנה והקפיץ את הקהל הביתי. ארבע דקות לאחר מכן איניאקי וויליאמס הכניע את רייסגו וקבע את תוצאת הסיום. בעקבות התיקו אייבר טיפסה למקום ה-12 כשבמאזנה 11 נקודות בעוד בילבאו, שלא ניצחה ממחזור הפתיחה, מסובכת במקום ה-17 עם שמונה נקודות ובאמצע השבוע תהיה לה הזדמנות לשפר עמדות כשתפגוש את ראיו וייאקאנו במשחק השלמה מהמחזור השלישי.


תוצאה נוספת
ראיו וייקאנו – חטאפה 2:1
לראיו: ראול דה תומאס (73). לחטאפה: דימיטרי פולקייה (63) ועצמי של סרחיו אקים (67)

#athlive#EibarAthleticpic.twitter.com/zLspU5tgSw

— Athletic Club (@Athletic_en) October 21, 2018


בטיס – ויאדוליד 1:0
לויאדוליד: אנטוניטו (35)


¡El Real Valladolid suma su cuarto triunfo consecutivo! Victoria por la mínima (0-1) en el Villamarín gracias a un gol de Antoñito#pucela#RealBetisRealValladolidpic.twitter.com/cPvjCguvuB

— Real Valladolid C.F. (@realvalladolid) October 21, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי