גודין כבש בתוספת הזמן ונתן לאתלטיקו 2:3 על בילבאו

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים | AFP

הקולצ'ונרוס נקלעו לפיגור, אבל שער נפלא של גודין בדקה ה-93 סידר לאוהדים פתיחה נהדרת של השבוע. ולנסיה ניצחה את חטאפה 0:1, 0:0 בין ויאדוליד ואייבר , גם ג'ירונה ולגאנס נפרדו בתיקו מאופס

(גודל טקסט)
אחרי ה-1:3 של ריאל סוסיאדד בחוץ מול לבאנטה, המחזור ה-12 בליגה הבכירה בספרד נמשך הערב (שבת) עם ארבעה מפגשים. במשחק המוקדם, ויאדוליד ואייבר נפרדו ב-0:0 מאכזב, ולנסיה השיגה את ניצחונה השני העונה אחרי 0:1 בחוץ על חטאפה. אתלטיקו מדריד גברה 3:2 על אתלטיק בילבאו, משחקי השבת הסתיימו בדיוק כפי שהתחילו עם תיקו 0:0 נוסף בין ג'ירונה ללגאנס.


ויאדוליד – אייבר 0:0
אנאיץ ארבייה הורחק בדקה ה-76, אך המארחת לא הצליחה למצוא את הרשת גם מול עשרה שחקנים והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות מאכזבת. בעקבות התוצאה ויאדוליד טיפסה באופן זמני למקום השביעי בעוד אייבר עקפה את סלטה ויגו ועלתה זמנית למקום ה-12.


חטאפה – ולנסיה 1:0
ולנסיה שהגיעה אל המשחק כשהיא ממוקמת במקום ה-15 בטבלה פגשה במשחק חוץ את חטאפה על מנת לרשום ניצחון שני העונה. בדקה ה-79 ברונו גולזלס משך בחולצתו של קווין גאמיירו, השופט פסק לפנדל אחרי בדיקה במערכת ה-VAR ושלף צהוב שני לגולזלס. הקשר דניאל פארחו דייק מהנקודה הלבנה והעטלפים עלו מקום אחד בטבלה.


סנטי מינה מול דויד סוריה (Gettyimages)
סנטי מינה מול דויד סוריה (Gettyimages)


אתלטיקו מדריד – אתלטיק בילבאו 2:3
עוד משחק דרמטי של אתלטיקו. לאחר שנקלעו לפיגור בדקה ה-36 משער של איניאקי וויליאמס, הצליח תומאס פארטי להשוות. שלוש דקות אחר כך השלים וויליאמס צמד והעלה את בילבאו ל-2:1. אתלטיקו היתה בדרך לעוד הפסד מפתיע, אבל בדקה ה-80 רודריגו השווה ל-2:2 ובדקה ה-93 דייגו גודין קבע 2:3 לאתלטיקו מדריד. 


תוצאה נוספת
ג'ירונה – לגאנס 0:0


FINAL #GironaLeganés 0-0@GironaFC y @CDLeganes se reparetn los puntos en Montilivi. pic.twitter.com/eAufauGyni

— LaLiga (@LaLiga) November 10, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי