אביו של ניימאר התקשר חמש פעמים לברצלונה כדי לחזור

ניימאר עם אביו
ניימאר עם אביו | צילום: רויטרס

בספרד פורסם שאביו של השחקן יצר קשר עם הנהלת הבלאוגרנה כדי להחזיר למועדון את בנו, שלא מרוצה בפאריס סן ז'רמן בטענה שאין לה את האופי של בארסה וריאל מדריד

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

הלחץ של משפחת ניימאר על ברצלונה לחזור לקבוצה נמשך. לא ברור אם הדבר יקרה בקיץ הקרוב או ב-2020, אבל כל הסימנים שחזרה של הברזילאי לקבוצה אותה עזב בקיץ 2017 בטונים צורמים נראית יותר ויותר מציאותית. במקביל לידיעות על כך שהשחקן מגיע לבקר את חבריו בכל ההזדמנות במתקן האימונים של בארסה ובנוסף ניסה כמה פעמים לשכנע את ראשי ברצלונה להחזירו, פורסמו גם ידיעות על כך שניימאר, אביו ופיני זהבי שהוא ידיד המשפחה נפגשו בברזיל לדון על אפשרות שניימאר יחזור לברצלונה, אך הסוכן הישראלי הכחיש לספורט1 את הידיעה שהיה בברזיל.

כעת בעיתון "מונדו דפורטיבו" פורסם שאביו של ניימאר התקשר לנשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו נשיא ברצלונה ולכמה חברי הנהלת המועדון לפחות חמש פעמים במטרה להחזיר את בנו לקטלוניה. כתב העיתון דיווח כי גם הכוכב וגם אביו סבורים שלפאריס סן ז'רמן אין את האופי של ברצלונה ושל ריאל מדריד והפרויקט שלה לא מספיק דומיננטי עבור ניימאר אם הוא רוצה לזכות בתארים ולמרות העובדה שעזב את ברצלונה כדי לצאת מצילו של ליאו מסי, דווקא לצידו של הארגנטינאי הוא היה יכול להצליח יותר בברצלונה.

עוד פורסם בעיתון שהקשר הראשון של בארסה עם ניימאר היה כבר בעונה שעברה וחודש שוב העונה. בדיווחים קודמים נאמר שחדר ההלבשה כבר הסכים לקבל את ניימאר חזרה למרות שעזב בטריקת דלת, וגם הנהלת ברצלונה מוכנה להחזירו, אם כי תנסה להוריד את מחירו כמה שיותר ומדובר כנראה על מעבר רק ב-2020. כזכור, רק לאחרונה אמר מסי בראיון ל"מארקה" שישמח לראות את הברזילאי חוזר לקבוצה, אך עם זאת שפ.ס.ז' לא תוותר עליו בקרוב.


ניימאר ואביו. מאוכזבים מפאריס (רויטרס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי