בגלל גריזמן: ברצלונה עלולה לארח משחק בקאמפ נואו ללא קהל

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

אתלטיקו מדריד התלוננה להתאחדות בדרישה לקבל 200 מיליון יורו ולא 120, על פי "אל מונדו" בית הדין בספרד צריך להכריע אם לקבל את הצעת היועץ המשפטי להעניש את הקטלונים ב-300 יורו בלבד בנוסף לסגירת המגרש

(גודל טקסט)

סאגת ניימאר אולי השכיחה במעט את אירועי הקיץ האחרונים, אבל עוד לפני הניסיון שכשל להחזיר את הכוכב הברזילאי מפריז סן ז'רמן, ברצלונה הייתה טרודה במשך שבועות רבים בניסיון לסגור עסקה אחרת. היה זה אנטואן גריזמן, שאחרי שבשנה שעברה התחרט ברגע האחרון ונשאר באתלטיקו מדריד, הקיץ כבר חתם בברצלונה תמורת 120 מיליון יורו, בהתאם לסעיף השחרור שלו.

אלא שאתלטיקו מדריד מאסה בהתנהגות ברצלונה וגריזמן, אחרי שגם בשנה שעברה כבר סברו הקולצ'ונרוס שהם ייאלצו להסתדר ללא הכוכב הכי גדול שלהם, והיא הגישה תלונה רשמית בהתאחדות הספרדית על ניהול מו"מ בין ברצלונה וגריזמן עוד כששחקן היה תחת חוזה וללא אישורה – ועל כן ביקשה לקבל עבור השחקן 200 מיליון יורו. נזכיר כי סעיף השחרור של גריזמן עמד על 120 מיליון יורו רק החל מה-1.7.2019, ומכיוון שאתלטיקו דורשת שהמו"מ התנהל עוד הרבה לפני, עליה לקבל פיצוי בסך 200 מיליון יורו, סעיף השחרור של הצרפתי לפני חודש יולי האחרון.

בשבועות האחרונים חוקרים אנשי ההתאחדות הספרדית את המקרה ולפי דיווחים הבוקר בספרד, נראה שהתקבלה החלטה ויש לומר שהיא מפתיעה למדי. חואנצ'ו לאנדבראה, האחראי על חקירת האירוע, הציע לקנוס את ברצלונה ב-300 יורו בלבד על הפרה תקנונית, אולם גם הוסיף שמכיוון שמדובר בעונש מזערי ואפילו לא רלוונטי, בהתאם לתקנון ההתאחדות הציע גם שהקבוצה תארח משחק ליגה בקאמפ נואו ללא קהל.

לפי הדיווחים, שב"אל מונדו" הגדילו לעשות כשטענו כי הידיעה אושרה על ידי בכירים בהתאחדות הספרדית, העונש יהיה קל בעיקר מפני שאתלטיקו מדריד לא הצליחה לספק הוכחות חותכות לטענותיה, על אף שבתקשורת, "באל מונדו" למשל, פורסמו התכתבויות בין גריזמן לעורך דינו שבהם מדובר על תנאי עזיבתו את אתלטיקו לברצלונה עוד לפני חודש יולי, אז כאמור צנח סעיף השחרור שלו ל-120 מיליון יורו "בלבד". בימים אלה ממתינות הקבוצות להחלטת בית הדין בספרד אם לקבל את הצעתו של לאנדבראה.


גריזמן עם ברתומיאו ואבידל בהצגתו. עונש קל בדרך? (LLUIS GENE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי