מארסיי ושטרסבורג סיימו ב-3:3, בורדו ונאנט נפרדו ב-1:1

דימטרי פאייה
דימטרי פאייה | צילום AFP

מיטרוגלו מנע מרודי גארסיה מבוכה בדקה ה-90. נאקולמה העלה את קבוצתו של ראניירי ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אך שער של מלקום קבע חלוקת נקודת. מונפלייה ניצחה את ניס ובאלוטלי 0:2

(גודל טקסט)

 המחזור התשיעי בליגה הצרפתית המשיך היום כשבורדו סיימה ב-1:1 עם נאנט של קלאודיו ראניירי. ניס עם מריו באלוטלי בהרכב הפסידה למונפלייה 2:0. שטרסבורג כמעט הפתיעה את מארסיי, אך מיטרוגולו השווה ל-3:3 בדקה ה-90.

שטרסבורג – מארסיי 3:3
החבורה של רודי גארסיה הופתעה כשאיבדה יתרון כפול, לא הצליחה להיצמד למונאקו פסגה וירדה למקום הרביעי עם 17 נקודות. הקבוצה מהתחתית הפגינה אופי וכמעט השיגה שלושה נקודות חשובות, אך ספגו את השוויון סמוך לשריקת הסיום. דימטרי פאייה הפנטסטי לא בזבז זמן וכבר בדקה השישית העלה את התכולים ליתרון. בדקה ה-32 ז'אן-אודס אהולאו מחוף השנהב ניצל הדיפה לא טובה של מנדאנדה, והשווה את התוצאה שנשמרה עד השריקה למחצית.

כשתי דקות במחצית השנייה, בקארי קונה נגח בטעות לשערו שלו והחזיר את היתרון למארסיי. קונה הצליח לתקן את הטעות ונגח את השוויון בדקה ה-60. המהפך הושלם בדקה ה-75 כשדימטרי ליניארד הפציץ מ-25 מטרים. חשבתם שנגמר? לא אם זה תלוי בקונסטנטינוס מיטרוגלו. היווני ניצל הדיפה לא טובה של קמארה שוערה שטרסוברג, והשאיר את רודי גארסיה עם נקודה בתום 90 דקות.

ז'אן-אודס אהולאו חוגג את השוויון (AFP)
ז'אן-אודס אהולאו חוגג את השוויון (AFP)

בורדו – נאנט 1:1
שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות, שהשאירה אותן צמודות בטבלה. שתי דקות בתוך תוספת הזמן פרג'וס נאקולמה כבש את היתרון לקבוצתו של קלאודיו ראניירי אחרי ריבאונד, אך מלקום השווה בתחילת המחצית השנייה במבצע אישי שקבע 1:1, שנשמר עד הסיום.

לוקאס לימה מול תיאו פלנאר (AFP)
לוקאס לימה מול תיאו פלנאר (AFP)

משחק נוסף
מונפלייה – ניס 0:2
(סטפן ססגנון 55', איסק אמבנזה 74')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי