"זה מפחיד": פ.ס.ז' הגיעה ל-125 שערים בכל המסגרות

אנחל די מריה
אנחל די מריה | AFP

הקבוצה הצרפתית הביסה 1:4 את סושו בגביע, כבשה יותר מכל קבוצה אחרת ב-5 הליגות הגדולות ונראית מוכנה למפגש בליגת האלופות מול ריאל מדריד בשבוע הבא. אמבפה: "רונאלדו לא נמצא בירידה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן נראית מוכנה למפגשים עם ריאל מדריד. בעוד הבלאנקוס שרויים במשבר תמשך, הקבוצה הצרפתית לא מפסיקה לכבוש ואמש (שלישי) הביסה 1:4 את סושו בשמינית גמר הגביע הצרפתי, גם ללא ניימאר.


אנחל די מריה המשיך את הכושר המצוין שלו מהשבועות האחרונים והוא נמצא בשיאו, רגע לפני המפגש עם האקסית. הארגנטינאי כבש שלושער ראשון במדי פ.ס.ז' והגיע ל-11 כיבושים ו-7 בישולים ב-12 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. 'האטריה' קיבל ציון 8 ב"ל'אקיפ".



הקבוצה מעיר האורות כבשה העונה 125 שערים בכל המסגרות, יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הגדולות. היא מקדימה ב-23 שערים את מנצ'סטר סיטי השנייה. "זה מפחיד", כתבו ב"אופטה"'.


לפני המשחק עורר קפטן סושו, פלוריאן טרדו, מהומה כשטען: "אם שחקני פ.ס.ז' היו במסיבה של ניימאר ביום ראשון בלילה זה חוסר כבוד לכדורגל ובעיקר ליריבה שלהם, גם אם אנחנו מהליגה השנייה". טיאגו סילבה הגיב לאחר המשחק כשעקץ: "רצינו לשחק טכני, אבל המגרש היה גרוע. היכולת האישית של השחקנים שלנו עשתה את ההבדל".


125 – @PSG_English have scored 125 goals in all comps this season, at least 23 than any other team in the top 5 leagues (Man City – 102). Scary. pic.twitter.com/6o4LcNI3oi

— OptaJean (@OptaJean) February 6, 2018


קיליאן אמבפה
נשאל לאחר המשחק על הנסיגה בכושרו של כריסטיאנו רונאלדו: "הוא לא נמצא בירידה. אם הוא נמצא בירידה ביכולתו אז יש עוד הרבה כאלה במצבו". כאילו כדי להצדיק את דבריו צייצה ריאל מדריד גולאסו של רונאלדו באימון האחרון.


Three training ground GOLAZOS! Which one is your favourite?

@TheoHernandez
@DaniCarvajal92
 @Cristianopic.twitter.com/kzIAeONVa0

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) February 6, 2018

3 – Ángel Di María has scored his first hat-trick in the Top 5 European Leagues (all competitions). Noodle. pic.twitter.com/daBKxLIWyn

— OptaJavier (@OptaJavier) February 6, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי