"מנצ'סטר יונייטד שיגרה מסר עם תצוגה מדהימה של קצב ועוצמה"

מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד | AFP

באנגליה משבחים את ה-0:4 המוחץ של השדים האדומים על ווסטהאם, לוקאקו: "מרגש לשחק מול הקהל הזה". מוריניו ניסה להרגיע: "מאמין שנצליח יותר מבשנה שעברה, אבל צריך להישאר עם רגליים על הקרקע". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
במסיבת העיתונאים בשבת אמר ז'וזה מוריניו שהוא בטירוף לקראת פתיחת העונה, אתמול (ראשון) התברר שכל מנצ'סטר יונייטד בטירוף. השדים האדומים רמסו 0:4 את ווסטהאם וסיימו את המחזור הראשון בפסגה.


מוקדם עדיין לדעת האם אכן יונייטד תרוץ לאליפות, אבל מדובר בניצחון הגדול ביותר שלה במחזור הפתיחה מאז 2006. זה גם היה הניצחון הגדול ביותר של מוריניו מאז הגיע לאולד טראפורד. עבור לוקאקו, שכבש צמד במשחק הבכורה שלו בליגה המדים האדומים, זה היה השער ה-11 ב-11 משחקים מול הפטישים. "אם הוא היה משחק נגדם כל שבוע, בטוח שיונייטד הייתה רצה לאליפות", נכתב ב"דיילי מייל".




"התוצאה יכולה הייתה להיות הרבה יותר גבוהה אם מרכוס ראשפורד לא היה בועט לקורה וג'ו הארט לא היה מציל כמה הצלות", אמרו הפרשנים המקומיים. לוקאקו ופול פוגבה רצו הכי מהר במחזור הפתיחה – 21.5 קמ"ש לשעה. באחד האתרים נכתב: "זו הייתה תצוגה מדהימה של קצב ועוצמה. יונייטד שיגרה מסר כבר בפתיחת העונה על האיכות שיש לה".


בסיום ניסה מוריניו להשאיר את שחקניו עם הרגליים על הקרקע: "התחלנו את העונה השנייה שלי בקבוצה עם הופעה טובה מאוד בבית", אמר. "הרבה שחקנים שלנו הציגו משחק טוב. יש לנו סיבות להיות אופטימיים, אבל אחרי הרבה שנים בפרמייר-ליג הניסיון שלי אומר שצריך להיות עם הרגליים על הקרקע. אני רגוע. גם בשנה שעברה הובלנו במקום הראשון אחרי שניצחנו את בורנמות' 1:3 במחזור הפתיחה וסיימנו במקום השישי. האתגר שלנו כעת לשמור על היכולת הזו. זה אומר ששיחקנו עם הרבה ביטחון וזה חשוב. אני מאמין שנצליח יותר משנה שעברה".


שחקני יונייטד חוגגים. מסר של עוצמה (AFP)
שחקני יונייטד חוגגים. מסר של עוצמה (AFP)


על התוצאה הוסיף המיוחד: "ב-0:2 הם עוד יכלו לחזור, אבל אחרי השלישי זה היה מאוחר מדי. זה לא היה משחק ששווה 0:4 עבורנו, אבל אם היו עוד עשר דקות יכולנו להבקיע עוד שערים. לא התחלנו את המשחק טוב והיינו עצבניים. בשנה שעברה הפסדנו נגדם נקודות חשובות בבית בגלל שלא הצלחנו לכבוש".


לוקאקו שמסתמן כרגע כרכש הלוהט בליגה אמר אחרי המשחק: "זה מרגש לשחק מול הקהל של יונייטד ולכבוש במשחק הבכורה". מוריניו אמר שהניסיון של נמניה מאטיץ' ולוקאקו עשה את ההבדל: "הפרמייר-ליג לימדה אותי שאתה צריך להיות בעל הסתגלות לליגה כדי לעשות מיד את ההבדל במחזור הראשון ואת זה יש ללוקאקו ומאטיץ' שמכירים טוב מאוד את הליגה. מאטיץ' שחקן עם הרבה יכולת וכולם יודעים זאת. לוקאקו מאוד אגרסיבי ולשניהם יש שנים של משחק בליגה".


STAR SPORT: Luk Out #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/pjXSpvVCsT

— Neil Henderson (@hendopolis) August 13, 2017


ווסטהאם מחזיקה בשיא שלילי למשחק פתיחת עונה בפרמייר-ליג, זה היה ההפסד ה-11 שלה במחזור הראשון. למרות התבוסה ביקש המאמן סלאבן ביליץ' משחקניו לשים את המשחק מאחוריהם ולחשוב כבר על משחק החוץ מול סאות'המפטון במחזור הבא.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי