דיווח: פאריס סן ז'רמן תציע לגווארדיולה חוזה חסר תקדים

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

אחרי החתמת ניימאר, הקבוצה הצרפתית רוצה שדרוג גם על הקווים ותיתן למנג'ר מנצ'סטר סיטי לקבוע את שכרו בקבוצה. פפ מצידו התייחס לוויתור על סאנצ'ס: "מכבד את החלטת ההנהלה שלא להיכנס לכאוס"

(גודל טקסט)
 "דיילי מירור" מדווח היום (שבת) שבעקבות החתמת ניימאר, בפאריס סן ז'רמן הבינו שהצעד הבא שלהם לשדרוג הקבוצה למספר אחת האירופה הוא החתמת מאמן גדול, ולמרות ששמות כמו אנטוניו קונטה וז'וזה מוריניו הועלו כמועמדים להחליף את אונאי אמרי הספרדי, השם החם במועדון הוא לא אחר מאשר בן ארצו פפ גווארדיולה. למנג'ר מנצ'סטר סיטי נותרו 16 חודשים לחוזהו הנוכחי בו הוא מרוויח 15 מיליון ליש"ט וראשי המועדון מאבו דאבי הבטיחו להאריך ולשדרג את החוזה, אבל בקטאר היריבה רוצים את המאמן בפאריס.


המועדון הצרפתי שהוציא בקיץ האחרון 222 מיליון יורו לרכישת ניימאר רוצה להציע לפפ הצעה שלא יוכל לסרב לה: לקבוע בעצמו את המשכורת שלו, בנוסף לתנאים מדהימים עבורו ועבור משפחתו בפאריס, אותם אף מאמן עדיין לא קיבל בעולם. נוכח העובדה שפ.ס.ז' מימשה את החלום להחתים את הברזילאי, אפשר להאמין שעסקה כזאת אכן תוצע לקטלאני. פפ לא אימן יותר משלוש שנים בבאיירן מינכן וייתכן שיעשה אותו דבר, כאשר כרגע הוא נמצא בעונה השנייה שלו בסיטי ואם ישיג בה את כל ההישגים שהוא רוצה, בפ.ס.ז' מאמינים שבקיץ הקרוב או לכל המאוחר בקיץ 2019 יוכלו לשכנע אותו לעבור לאתגר הבא.



בינתיים, גווארדיולה עצמו התייחס לסיבה שגרמה לו לרדת מאלכסיס סאנצ'ס והשאיר אותו ליריבה מנצ'סטר יונייטד. הוא אמר שהחתמתו היתה מערערת את חדר ההלבשה בסיטי בגלל דרישותיו הכספיות. למרות שכסף הוא לא בעיה עבור הסיטיזנס, ראשי הקבוצה והמנהל הספורטיבי שלה צ'יקי בגיריסטיין בנו מערך שכר הגיוני בקבוצה שיעמוד בסטנדרטים של הפייר פליי הפיננסי. כוכב על כמו סרחיו אגוארו מרוויח 250 אלף ליש"ט לשבוע, בדיוק מחצית הסכום שדרש מהם הצ'ילאני. בנוסף, סיטי מנהלת מו"מ עם קווין דה בריינה שאמור להרוויח 222 אלף ליש"ט בחוזהו החדש, כך שסאנצ'ס היה מכניס את הקבוצה לכאוס.



סאנצ'ס. היה מכניס את סיטי לכאוס (Gettyimages)


"כשהייתי מאמן ברצלונה או באיירן מינכן, אף פעם לא הפעלתי לחץ על מועדון כלשהו להביא שחקן זה או אחר", טען גווארדיולה. "אני מכבד את ההחלטה של הנהלת סיטי לא להכניס את הקבוצה לכאוס". במועדון חששו שההחתמה תגרום לבעיות בחדר ההלבשה ותערער את העונה הכי טובה של סיטי מזה שנים. לשאלה אם סיטי תיפגע מהוויתור על סאנצ'ס, ענה פפ בעקיצה לחלוץ הצ'ילאני: "בסופו של דבר זו ההחלטה של כל שחקן להיכן הוא רוצה ללכת ולפעמים אפילו השחקנים לא מחליטים, אלא הסוכנים שלהם". למרות פציעת גבריאל ז'סוס והעובדה שלסיטי יש כרגע חלוץ אחד כשיר טען המנג'ר: "לא נחתים עכשיו חלוץ נוסף".


Saturday's MIRROR Sport: "PSG: Get Pep" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/3dM771Qvnz

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 19 בינואר 2018


במקביל, ז'וזה מוריניו שהתייחס אף הוא להחתמת סאנצ'ס שעדיין לא נסגרה רשמית, טען שבעקבות החיזוק יונייטד צריכה לשאוף בעונה הבאה לזכות באליפות ולהקדים את מנצ'סטר סיטי. "ליונייטד לא חסר כלום, אבל אם יש הזדמנות להביא שחקן מיוחד כמו סאנצ'ס כבר בינואר ולא בקיץ, אתה לא מהסס". החתמת חלוץ ארסנל והנריך מחיטריאן שאמור לעשות את הדרך ההפוכה עדיין לא נסגרו, אך נראה שזה עניין של שעות. "דיילי מייל" דיווח שהארמני בכה באימון השדים האדומים אחרי שהסכים לעבור ללונדון.


בתוך כך, מנג'ר התותחנים ארסן ונגר שוקל להכליל את סאנצ'ס בסגל ארסנל היום (17:00, שידור ישיר בספורט1) למשחק נגד קריסטל פאלאס להופעת פרידה, למרות שהדבר עלול לסכן את העסקה אם הצ'ילאני ייפצע במהלך המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי