אנדראה פירלו פרש רשמית: "המסע שלי ככדורגלן הסתיים"

אנדראה פירלו
אנדראה פירלו | צילום: Gettyimages

הקשר בן ה-38 ערך את משחקו האחרון במדי ניו יורק סיטי ונפרד מהענף, חודש אחרי שהודיע על תליית הנעליים: "קבוצות, שחקנים ואוהדים - כולכם תהיו לנצח בלבי"

(גודל טקסט)
אנדראה פירלו הודיע לפני כחודש על פרישתו מכדורגל ("סבלתי מיותר מדי בעיות בשנים האחרונות, לא יכולתי להתאמן כמו שרציתי"), אבל רק עתה הוא ערך את משחקו האחרון במדי ניו יורק סיטי ולאחר מכן פרסם ברשתות החברתיות הודעת פרישה מרגשת.


"הזמן שלי בניו יורק הסתיים, שיחקתי בפעם האחרונה ב-MLS, אבל למעשה המסע שלי כשחקן כדורגל הסתיים גם כן", הצהיר האגדה האיטלקית. "אני רוצה להודות למשפחה ולילדיי על התמיכה והאהבה, לכל קבוצה שהיה לי את הכבוד לשחק עבורה, לכל שחקן ששיתף איתי פעולה, האנשים שליוו ובנו את הקריירה שלי והאוהדים ברחבי העולם שתמכו. כולכם תהיו לנצח בלבי". 




פירלו בן ה-38 כידוע גדל בברשיה ולאחר שנים מוצלחות בקבוצה נרכש על ידי אינטר ב-1998 והיה שותף לזכייתה של איטליה ביורו 2000. ב-2011 הגיעה התפנית בקריירה, אז עבר למילאן עבור 17 מיליון יורו, הוסט על ידי קרלו אנצ'לוטי לתפקיד הקשר האחורי והשאר היסטוריה.


pic.twitter.com/6TY539vB9z

— Andrea Pirlo (@Pirlo_official) November 6, 2017


"הארכיטקט", שזכה עם השנים גם לכינויים "הפרופסור" ו"המטרונום", זכה עם מילאן בשתי אליפויות, שני גביעי ליגת האלופות ובאליפות העולם לקבוצות. ב-2006 הוא היה שחקן הרכב במדי נבחרת איטליה שזכתה במונדיאל. עם סיום חוזהו בשורות הרוסונרי הפתיע כשבחר דווקא ביובנטוס, היריבה המושבעת, עמה תחת אנטוניו קונטה זכה בארבע אליפויות והפסיד בגמר ליגת האלופות ב-2015 לברצלונה, אחריו עבר ל-MLS.


ברשתות החברתיות לא נשארו אדישים לפרישתו של המאסטרו, ונפרדו ממנו בהודעות מרגשות.


A true genius of the Beautiful Game played his final match yesterday.

It's been an honor to share the journey with you. Grazie, Maestro. pic.twitter.com/lcjIsey9BK

— JuventusFC (@juventusfcen) November 6, 2017

Salute to @pirlo_official on an incredible career. pic.twitter.com/njcJLGdJaZ

— FC Bayern US (@FCBayernUS) November 6, 2017

Andrea Pirlo has announced his retirement from football. One of the great midfielders of his generation. A beautiful footballer. #peerless

— Gary Lineker (@GaryLineker) November 6, 2017

Xavi: "I have always considered Andrea to be the best Italian footballer."

Two-time #UCL winner Pirlo has retired. Best memory? pic.twitter.com/tr6s7pO8XW

— Champions League (@ChampionsLeague) November 6, 2017

Chi ha giocato con Andrea ha compreso il significato della parola "unico". Campione che ha alternato classe, eleganza e umiltà #Pirlopic.twitter.com/PXNRbISuk0

— Gianluigi Buffon (@gianluigibuffon) November 6, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי