בב"ש מעריכים שבן ביטון יעזוב. שחקנים: "בשלושה שבועות לא נחזור לכושר"

בן ביטון
בן ביטון | לירון מולדובן‎

שכרו הגבוה, בצירוף העובדה שאבוקסיס רוצה להחזיר את אלו, יוביל כנראה לפרידה. לאחר ההפסד באשדוד, בקבוצה מודים שייקח זמן להיכנס לכושר. וגם: מדוע עזב קבהא במחצית?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע צפויה לעבור מספר שינויים משמעותיים בסגל הקבוצה, גם לאור העובדה שהגיע מאמן חדש באמצע העונה בדמותו של יוסי אבוקסיס ובעיקר בשל עזיבתה הצפויה של אלונה ברקת וההשלכות הכלכליות הנובעות מכך בתוספת נזקי מגפת הקורונה. לכן, אחד השחקנים המרכזיים שעשויים לעזוב הוא המגן בן ביטון.

למעשה, בהפועל באר שבע מעריכים שביטון יעזוב את הקבוצה בקיץ. שכרו הגבוה יחסית, בצירוף העובדה שיוסי אבוקסיס רוצה להחזיר את דור אלו, יובילו ככל הנראה לפרידה הדדית. ביטון, שנחשב לאחד המגנים המוכשרים והיציבים של הקבוצה בשנים האחרונות, נמצא במעקב של מספר קבוצות בליגת העל, אבל בסביבתו לא פוסלים אפשרות שיעזוב לקבוצה מעבר לים. מכבי חיפה הוזכרה כמי שעוקבת אחריו, אבל הוא יעבור לקבוצה בארץ רק אם ישוחרר בחינם, או תמורת סכום סמלי.

במקביל, ההפסד 3:2 למ.ס אשדוד במשחק האימון אתמול הכניס לא רק את השחקנים לפרופורציות, אלא בעיקר את בכירי המנהלת שמבינים כעת שלקבוצות ייקח זמן רב עד שייכנסו לכושר גופני. "סיימנו את המשחק כשאנחנו סחוטים, רובנו עדיין חלודים וייקח לנו הרבה זמן להיכנס לכושר. מי שחושב ששלושה שבועות יספיקו, טועה. מצד שני, אסור לשכוח שאשדוד התחילה להתאמן שבוע לפנינו", אמרו שחקנים בקבוצה. על השחקנים הזרים של הקבוצה, שרובם אמור לעזוב, נראו סימני עייפות כבר בהתחלה.


אזולאי מנסה לעקוף את החומה במשחק האימון (באדיבות הפועל באר שבע)

מי שלא שותף אתמול הוא הבלם לואי טאהא. מתברר כי השחקן הרגיש כאבים באזור המפשעה לפני המשחק ואבוקסיס חשש לסכן אותו. אירוע מעניין קרה במחצית המשחק, כשמרואן קבהא עזב את האצטדיון ונודע כי השחקן תפקד 45 דקות למרות שהוא נמצא בצום ובמועדון הסבירו כי יצא "לשבור את הצום" יחד עם בני משפחתו.

במהלך השבוע לא נערכה כל פגישה בין שחקנים לנאמן, עו"ד יצחק יונגר. אם לא תירשם התקדמות, אלונה ברקת עשויה להוציא עוד כסף מהכיס, פרט לחמישה מיליון שהקציבה כ"רשת ביטחון", על מנת לסייע לקבוצה לשרוד מבחינה כלכלית. אגב, ברקת פנתה אתמול לאיתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, והציעה לו לשמש בהתנדבות כיו"ר מועצת המנהלים של הקבוצה. יחד עם זאת, לא ברור האם יוכל לשמש גם כספונסר הליגה אם ייקח את התפקיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי