דני רוז תוקף: "זה לא התפקיד שלי להעלות את המורל של האומה"

דני רוז
דני רוז | Alex Livesey/Getty Images

מגן ניוקאסל מתקשה להבין את אישורה של הממשלה להשיב את הפרמיירליג ביוני: "חייהם של אנשים בסכנה. כדורגל הוא הדבר האחרון שצריך להחזיר, לפחות עד שהמספרים יירדו בצורה דרסטית"

(גודל טקסט)

כצפוי, אישורו של ראש ממשלת אנגליה בוריס ג'ונסון, להחזיר את ענפי הספורט המקצועניים ואת פרמיירליג בפרט בחודש יוני, התקבלה ברגשות מעורבים. למרות שמנכ"ל הפרמיירליג ריצ'רד מאסטרס הודיע אמש (שני) שכל 20 המועדונים הסכימו לחזור, נראה שבגזרת השחקנים ההחלטה לא התקבלה בפה ואחד השחקנים שמתנגד למהלך הוא דני רוז.

המגן האנגלי בן ה-29 שמושאל העונה מטוטנהאם לניוקאסל לא נשאר חייב ותקף את החלטתו של ג'ונסון בצ'אט לייב באינסטגרם: "הממשלה אומרת שהיא מחזירה את הכדורגל, כדי להגביר את המורל של האומה, אבל זה לא התפקיד שלי. חייהם של אנשים בסכנה, לא צריך בכלל לדבר על כדורגל, עד שהמספרים יירדו בצורה דרסטית".

"אפילו לא הקשבתי להכרזה ביום ראשון ולא שמעתי מה אמרו שם. אני עצוב מכך שאנשים חולים וממשיכים למות מדי יום. כדורגל הוא הדבר האחרון שצריך לחזור", הוסיף המגן שהביע חשש לאחר שעשו זאת, בין היתר, גם שחקנים כמו סרחיו אגוארו, אנטוניו רודיגר וטוד קנטוול.

כזכור, אמש מנכ"ל הפרמיירליג, ריצ'רד מאסטרס גם אמר שלמאמנים ולשחקנים יהיה השפעה גדולה על חזרתה של הליגה האנגלית, וייתכן ששחקנים כמו רוז, שמתנגדים לחזור בכל תוקף, יקבלו אישור מיוחד להיעדר מיתר משחקי העונה ללא קנס או עונש השעיה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי