קיצוצים בריאל גם בעונה הבאה, ההתקפה החדשה של זידאן

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים
שחקני ריאל מדריד | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

לפי "אס", במועדון חוששים מהשלכות הקורונה ויבקשו מהשחקנים להפחית את שכרם ב-30% משום ש-20/21 תחל כנראה ללא קהל. הצרפתי בונה על הזאר ואסנסיו שהתאוששו מפציעות ויעזרו לבנזמה במלאכת הכיבושים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשוב לאימונים מחר (שני) במתכונת יחידנית בתקווה שהליגה הספרדית אכן תחודש בחודש הבא, והבלאנקוס ירצו לשוב לפסגה על חשבון ברצלונה ולזכות באליפות. אולם, בקבוצה חושבים גם על העונה הבאה. הפעם, שיחת היום בתקשורת היא לאו דווקא שחקני רכש נוצצים את ההשלכות של משבר הקורונה ופתיחת העונה הבאה, ככל הנראה, ללא קהל.

לפי שער עיתון "אס", במועדון שוקלים לבקש מהשחקנים הפחתה של 30% מהשכר בעונה הבאה, בלי קשר לקיצוץ שהושג עד תום העונה הנוכחית (10%) ומשפיע גם על בכירי המועדון. במועדון בנו על הכנסות בגובה 822 מיליון יורו השנה, מה שהשתבש כמובן. שכר השחקנים עומד על 283 מיליון יורו והתקווה היא לחסוך 85 מיליון. סרחיו ראמוס וגארת' בייל הם השמתכרים הבכירים – 14.5 מיליון יורו. במועדון קשובים למה שיחליטו בברצלונה ושאר ענקיות העל באירופה, כמו פריז סן ז'רמן לדוגמא.

עוד לגבי הבלאנקוס, בספרד נכתב גם על "הסודוקו" של זינדין זידאן לקראת שובה של הליגה. נטען שיצטרך לקבל מספר החלטות קשות: מרסלו שהרשים בקלאסיקו – או פרלאן מנדי היציב כמגן שמאלי, האם איסקו ימשיך ב-11 ומה לגבי לוקה מודריץ' וטוני קרוס. מעבר לכך, הצרפתי, שלא הצליח לגבש הרכב מנצח העונה – חושב על טריו התקפי חדש.

בקיץ קיוו בריאל שאת חוד ההתקפה יובילו מרקו אסנסיו, אדן הזאר וקארים בנזמה. למעשה הצרפתי לא היה יכול להשתמש בשלישייה הזו אפילו לא פעם אחת במשחק רשמי שכן הספרדי קרע את הרצועה הצולבת כבר בקדם העונה. שניהם צפויים להיות כשירים שהליגה תשוב ואוטוטו ישובו לאימונים. גם הבלגי כמובן סבל מפציעות רבות.

בקבוצה בטוחים שעם הזאר ואסנסיו הגולים שכה חסרים לקבוצה – יחזרו. "הם יתרמו את השערים שהמועדון איבד עם עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו", היה נהוג לומר במסדרונות המועדון. הבלאנקוס כבשו 49 שערים בלבד עד עתה ב-27 מחזורי ליגה. אשתקד השניים כבשו 27 שערים יחד (21 לבלגי ושישה לספרדי) ו-28 לפני שנתיים (הזאר כבש 17 ואסנסיו 11).

זינדין זידאן. טריו התקפי חדש? (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי