דיווח בסין: ערן זהבי מתנגד לקיצוץ בשכר השחקנים

ער זהבי
ער זהבי. עימות עם חברו לקבוצה | Fred Lee / Contributor

בזמן שראשי המועדונים ונציגי הליגה דנים באשר למתווה אפשרי שייכנס לתוקף רק עד פתיחת עונת 2020, ב"גוואנגז'ו דיליי" נטען שמלך השערים מישראל לא מוכן להתפשר

(גודל טקסט)

ארבעה ימים חלפו מאז שראשי המועדונים בסין דנו עם ראשי ההתאחדות המקומית על נושא הקיצוץ בשכר השחקנים, ולאחר שהצדדים קבעו להמשיך בשיחות בניסיון להגיע להבנות על תנאי הקיצוץ, שאמור להיות בתוקף מה-31 במרץ ועד התאריך בו תיפתח עונת 2020, נראה שישנם מתנגדים רבים לכך בקרב השחקנים – ובראשם עומד לא אחר מאשר ערן זהבי.

זה לא סוד שהמועדונים הסינים משלמים לכוכבים הזרים סכומי עתק: ערן זהבי, לצורך העניין, מרוויח כ-12 מיליון דולר וחצי לעונה ועל פי הדיווחים דרש קרוב ל-20 מיליון דולר עבור הארכת חוזהו, וכפי שנהגו מועדוני הפאר באירופה, בראשם ברצלונה שקיצצה כ-70 אחוז בשכר השחקנים, גם הסינים מקווים להגיע להבנות בנושא. המועדונים הסינים אמנם חוששים שקיצוץ בשכר הכוכבים יפחיד אותם ויגרום לעזיבה המונית של שחקנים מאירופה, אבל כמו כולם זקוקים גם הם לסיוע בניסיון לצמצם את הנזקים הכספיים.

עם זאת, בעיתון היומי המתפרסם בגוואנגז'ו טענו היום (שני) כי מלך שערי הליגה מתנגד לקיצוץ בשכר השחקנים ולא יהיה מוכן להתפשר בנושא גם אם מדובר רק במספר חודשים בהם הספורט שובת מפעילות. כידוע, גוואנגז'ו ר.פ מתאמנת בימים אלה וגם זהבי ודיא סבע הצטרפו בסוף השבוע לאחר ששבו מישראל ונכנסו לבידוד בביתם. בחודש שעבר הקבוצה ערכה מחנה אימונים בדובאי, בו כמובן נטלו חלק הישראלים ומשם הם שבו לתקופה קצרה לישראל.

רק אתמול פרסם ערן זהבי פוסט בעמוד האינסטגרם ובו סיפר כי החיים בסין מתחילים לשוב לשגרה: "קצת אופטימיות, אם פה חזרו לשגרה גם אצלנו זה יקרה. שנדע ימים טובים יותר ונעריך כל רגע", כתב בין השאר.


ערן זהבי. מתנגד לקיצוץ בשכרו, לפי הדיווח בסין (סינה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי