הפעם זה באמת יקרה? "העברת ניימאר יכולה להיסגר בתשלומים"

ניימאר
ניימאר | UEFA - Handout / Handout

בניגוד לדיווחים בצרפת, בשער "ספורט" נכתב שפ.ס.ז' פותחת את דלת היציאה עבור הכוכב הברזילאי שיוכל לחזור לספרד במחיר נמוך יותר ובחלוקה לתשלומים. דה יונג ניתח את יכולתו ואת חבריו לחדר ההלבשה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בספרד ממשיכים לעסוק במותו המצער של מאמן העבר ראדמיר אנטיץ' (71), אך שם אחד נוסף לא יורד אף פעם מהכותרות: ניימאר הברזילאי, כוכבה של פריז סן ז'רמן, מקושר שוב לברצלונה, ובתקשורת המקומית משוכנעים שזה עשוי לקרות הקיץ, בניגוד לדיווחים שהיו אתמול בצרפת.

"ניימאר, בתשלומים", נכתב בשער "ספורט", העיתון המוביל בעיר ברצלונה. לפי הדיווח ישנו שינוי מגמה. אלופת צרפת תהיה מוכנה להפחית במחירו של הברזילאי ולא דורשת את הכסף בפעימה אחת. עוד נכתב כי "המועדון הצרפתי פותח את דלת היציאה עבור ניימאר", בעוד קיליאן אמבפה לא הולך לשום מקום, בטח לא לריאל מדריד. מכירת הברזילאי תעזור לצרפתים לשרוד את משבר הקורונה.

עוד בברצלונה, הקשר פרנקי דה יונג העניק ראיון לאתר המועדון. הוא דיבר על היכולת שלו עד עתה: "אני מרוצה אך לך לגמרי, אני מסוגל ליותר. אני שמח שאני משחק הרבה וזה טוב בעונה הראשונה שלי. היו לי כמה משחקים נהדרים וכמה גרועים".  דה יונג בחר במשחקים נגד אינטר ובורוסיה דורטמונד כטובים ביותר שלו. על השגרה שלו אמר: "אוכל ארוחת בוקר, מוציא את הכלב לטיול, רץ על ההליכון ואז עובד עם משקולות. אני צופה הרבה בסדרות".
 



"אני מתגעגע לשגרה, לחבריי לקבוצה, אבל אין ברירה, אני צריך להיות בבית ולחכות, להיות סבלני ולדמיין שהאימון הביתי הוא האימון על כר הדשא. אני מתחרט שלא ממש יצא לי ליהנות ממזג האוויר הנפלא והעיר ברצלונה עצמה. אין לי כרגע מורה לתרגל איתו ספרדית פנים אל פנים".

לסיום ענה על שאלות קצרות. הוא נשאל על חבריו ואמר: "מרטין ברית'וויט הוא כמו מאמן כושר של ממש. סרג'י רוברטו צופה בהכי הרבה סדרות. ג'רארד פיקה בעל הכישורים המגוונים ביותר ומארק אנדרה טר שטגן עשוי לכתוב ספר. אנטואן גריזמן הוא זה שלא יסתפר. מי הפתיע אותי? אנסו פאטי מאוד מוכשר בגיל כה צעיר". כשנשאל על המשחק המיוחד בקריירה אמר שמדובר בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד בעונה שעברה, וחולצה שהוא שומר בביתו – זו של מריו מנדז'וקיץ' מהמשחק נגד יובנטוס.

דה יונג. לא ישכח את המשחק נגד ריאל (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי