מיקי זוהר לספורט1: "שכטר צודק. זאת צביעות לשמה". גם אזולאי ומיכה תמכו

איתי שכטר
איתי שכטר | אריאל שלום

הח"כ מהליכוד הגן על החלוץ: "אלה אנשים שפועלים לחיסול מדינת ישראל. כשאיש ספורט מדבר לטובת הימין ונגד המהלכים המסוכנים של השמאל, תוקפים אותו". קשר אשדוד: "לא תומכים בתומכי הטרור שהולכים לשבת בכנסת"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי המתקפה נגד חלוצה של מכבי תל אביב, איתי שכטר, בימין פותחים פה גדול על הביקורת נגדו. חבר הכנסת מיקי זוהר דיבר הבוקר (שלישי), בשיחה עם מעריב, על ההמולה שנוצרה סביב החלוץ.

"איתי שכטר הוא אדם פרטי, עם יכולת להביע את עמדתו במדינה הדמוקרטית בה אנחנו חיים", אמר זוהר. "זה שהוא משחק במכבי תל אביב לא הופך אותו לאדם בלי דעה. טוב שיביע דעה כמו שאחרים עושים במקומות אחרים. כשעמדה משרתת את השמאל, לא שמעתי את קול הזעקה. כשלא מעט אמנים פוגעים בימין ובראש הממשלה, כולם שתקו. אבל לצאת נגד שכטר, זה פתאום בסדר. כשאיש ספורט מדבר לטובת הימין ונגד המהלכים המסוכנים של השמאל, כולם תוקפים אותו. זאת צביעות לשמה. זכותו של שכטר להביא את דעתו. שחקן כדורגל לא צריך לשתוק".

זוהר הוסיף כי: "שכטר צודק. חד משמעית, לא צריך לשבת עם המשותפת. הישיבה עם הרשימה המשותפת והעובדה איתם היא אסון למדינת ישראל. שתוף הפעולה עם היבא יזבק שהיא בורג קטן במערכת, עם זחאלקה, עם חברי כנסת לשעבר שמבריחים טלפונים לעסקנים ועם עזמי בשארה הידוע לשמצה שריגל לטובת מדינות עוינות, הוא מסוכן. אלה אנשים שפועלים לחיסולה של מדינת ישראל. אז איתם לשתף פעולה, ועוד עם שלושה רמט"כלים לשעבר, זה שיא הביזיון. איתי שכטר צודק, אסור לשבת איתם".

דור מיכה, שתויג על ידי שכטר באותו פוסט, הגיב גם הוא: "אני לא בעד לערב פוליטיקה בספורט, אבל המקרה הזה איבד קצת פרופורציות אז אחרוג ממנהגי. איתי הביע את דעתו לא נגד ערביי מדינת ישראל, אלא נגד מפלגה ספציפית (שחברים בה גם יהודים) שחלק מנציגיה הם תומכי טרור. לדעתו, ממשלה שנשענת על תמיכת מפלגה שחלק מנציגיה מהללים מחבלים וצוחקים בפנים של משפחות שכולות היא אסון. זאת דעה לגיטימית וזה ממש לא הופך אותנו לגזענים. מקווה שלא נצטרך להתעסק בדברים כאלה בעתיד, שנהיה בריאים ומאוחדים. כולנו ביחד". 


(עמוד האינסטגרם של דור מיכה)

עוד שחקן שגיבה את שכטר הוא שלומי אזולאי. קשרה של מ.ס. אשדוד העלה תמונה של החלוץ לסטורי שלו באינסטגרם וכתב: "לא אנחנו לא שונאים את ערביי ישראל. אנחנו פשוט לא תומכים בתומכי הטרור שהולכים לשבת בכנסת. לכל אחד יש את הזכות להביע דעה. די לצביעות!!! אוהבים אותך איתי".

(עמוד האינסטגרם של שלומי אזולאי)
(עמוד האינסטגרם של שלומי אזולאי)

בזמן שהליגה מושבתת בגלל התפשטות נגיף הקורונה, מיני סערה התחוללה כאמור אתמול (שני) בכדורגל הישראלי בעקבות פוסט שפרסם שכטר. החלוץ הביע את עמדתו הפוליטית וזכה לגינוי מקבוצתו מכבי תל אביב שהורתה לו למחוק את התמונה. שכטר שיתף שלט חוצות עם הכיתוב "ממשלה עם המשותפת – אסון לישראל" והאלופה מסרה בתגובה: "הפוסט של השחקן אינו משקף את עמדת המועדון. ככל גוף ספורטיבי, אין המועדון נוקט בעמדה פוליטית כלשהי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי