מסי נבחר לשחקן החודש, סטיין: "לא מדאיג אותי שהוא לא מבקיע"

ליאו מסי
ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

לפני המשחק נגד ריאל סוסיאדד, קפטן ברצלונה זכה לכבוד בפעם השביעית ושבר שיא ליגה. המאמן דיבר על כך שהוא לא מרבה לכבוש לאחרונה, על התנהגות עוזר המאמן והדיווחים על בעיות בחדר ההלבשה. ארתור נפצע וייעדר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה תנסה להתאושש מהפסד כואב בקלאסיקו מחר (שבת), כשתארח את ריאל סוסיאדד במסגרת המחזור ה-27 בליגה הספרדית. אחרי שאיבדו את הפסגה לבלאנקוס כשנכנעו להם בברנבאו, האלופה תנסה להפעיל לחץ על היריבה המושבעת ותוכל לעלות זמנית למקום הראשון במקרה של ניצחון, לפחות עד שהלבנים יתארחו אצל בטיס יממה לאחר מכן.

מעבר להיעדרותו של סרג'י רוברטו הפצוע יחד עם לואיס סוארס ועוסמאן דמבלה שכנראה לא יחזרו לשחק העונה, הבעיה הטרייה ביותר מבחינת המאמן קיקה סטיין היא פציעתו של ארתור, שלא השתתף באימון המסכם בעקבות כאבים בקרסולו הימני מהם הוא סובל בשבוע האחרון. הקשר הברזילאי יצא מהסגל למפגש עם הבאסקים ומי שצפוי להחליף אותו במרכז השדה הוא איבן ראקיטיץ'. אנסו פאטי, שנותר מחוץ להרכב נגד ריאל מדריד, צפוי להיכלל בין ה-11 שיפתחו נגד סוסיאדד.

מי שקיבל פרס ניחומים לאחר הופעתו החלשה בקלאסיקו וחודש סוער עבורו ועבור המועדון, הוא ליאו מסי שנבחר היום למצטיין חודש פברואר ב"לה ליגה", בזכות ארבעה שערים שכבש ושישה נוספים שבישל. זו הפעם השביעית שקפטן ברצלונה זוכה בפרס, יותר מכל שחקן אחר בתולדות המפעל.

ארתור. צרה נוספת לבארסה (Aitor Alcalde/Getty Images)
ארתור. צרה נוספת לבארסה (Aitor Alcalde/Getty Images)

המאמן קיקה סטיין השתתף היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, שארכה לא מעט זמן ובה דובר כמעט על הכל מאשר על המפגש עם סוסיאדד, שכן הרבה פרשות וסקנדלים התרחשו בברצלונה לאחרונה – כמו העימות המתוקשר בין מסי למנהל הספורטיבי אריק אבידל, או הנזיפה של הפרעוש בעוזר המאמן אדר סראביה, על ההתנהגות של האחרון במהלך הקלאסיקו.

"נושא סראביה ירד מהפרק", אמר סטיין, "הדבר היחיד שהוא עשה זה להתבטא בדרך שלא מוצאת חן בעיניי. ביקשנו סליחה כי יש צורת דיבור שאסור להתבטא בה כשמייצגים מועדון כמו זה. באשר לצעקות שלו, כולם מבינים שמטרתן לדרבן. אנחנו מחויבים לשים לב להתנהגות שלנו כי ילדים צופים בנו וכאנשים שמופיעים בכלי התקשורת, החינוך צריך להיות לפני הכל. אדר ימשיך להיות מי שהוא היה תמיד, הוא לא ישנה כלום. אל תשאלו אותי יותר בנושא".

המאמן התייחס לדיווחים על בעיות בחדר ההלבשה: "לא יודע על סמך מה אומרים שאנחנו לא שולטים בו. האמת היא שמצאנו כאן חדר הלבשה נהדר, השחקנים לא מתלוננים על כלום ומקבלים הכל בגישה נהדרת. כל אחד מהם מבין את מקומו והיחסים בינינו לביניהם מצוינים".

סטיין. מבחינתו, חדר ההלבשה שקט (FILIPPO MONTEFORTE / Contributor)
סטיין. מבחינתו, חדר ההלבשה שקט (FILIPPO MONTEFORTE / Contributor)

על כך שמסי לא מרבה להבקיע בתקופה האחרונה: "לא מודאג מזה, זה יכול לקרות לכל אחד. הוא מגיע למצבים וזה מה שחשוב, הוא מבקיע שערים כבר 14 שנים ואם הוא לא עושה זאת למשך פרק זמן ספציפי, זה לא חשוב".

בין השאר, סטיין דיבר גם על ההפסד בקלאסיקו ועל המשך המירוץ לאליפות: "יצרנו מצבים ברורים בברנבאו, בסופו של יום מה שקובע זה אם אתה כובש, אבל אי אפשר לשפוט את שאר הדברים כי הגול הראשון שלהם בא אחרי הרחקה של פיקה ומרטין (בריית'ווייט) הגיע למצב דומה בצד שלנו, וזה הלך החוצה. זה מאוד חיובי לייצר שבעה מצבים במגרש כל כך קשה. מאוד קשה ששתי הקבוצות ינצחו את כל המשחקים עד הסוף. הליגה מסובכת וקשה נגד כל יריבה. אנחנו במצב טוב ויש לנו מוטיבציה. אין פייבוריטית ברורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי