רונאלדו בספק לחצי הגמר, פיולי יתפטר ממילאן לאחר המשחק?

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Catherine Ivill/Getty Images

כוכב יובנטוס, שנמצא לצד אמו שלקתה בשבץ, יחליט אם לשחק בגומלין הענק אחרי ה-1:1 במשחק הראשון (רביעי, 21:40, ספורט1). מאמן הרוסונרי לא אוהב את השמועות על ראנגניק וייאלץ להסתדר ללא זלאטן

קבוצות: יובנטוס מילאן
(גודל טקסט)

איזה קרב ענק מצפה לנו מחר (רביעי). יובנטוס תארח את מילאן (21:40, שידור ישיר בספורט1) למשחק הגומלין של חצי גמר הגביע האיטלקי אחרי ה-1:1 במשחק הראשון בסן סירו. אגב, למרות המשחקים הרבים באיטליה שמשוחקים ללא קהל בעקבות נגיף הקורונה, המשחק מחר ייערך עם אוהדים. למרות זאת, אך אנשים שיגיעו ממחוז לומברדיה, בו נמצאת הבעיה העיקרית של התפשטות הווירוס בארץ המגף, לא יורשו להיכנס.

הגברת הזקנה נכנעה במשחקה האחרון 1:0 לליון בהתמודדות הראשונה מבין שתיים במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. עוד לפני שתצטרך לתקן, עליה לעבור את הרוסונרי, אך זה לא יהיה פשוט. ג'אנלואיג'י בופון נמצא בספק, אך מה שמדאיג את אנשי הביאנקורי כרגע הוא כריסטיאנו רונאלדו.

כזכור, אמו של הפנומן הפורטוגלי לקתה בשבץ והוא שוהה לצדה. לכן, טרם ברור האם השחקן בן ה-35 ייקח חלק במשחק. מאמן הקבוצה, מאוריציו סארי, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק על הנושא ואמר: "הבעיה היא הבעיה אישית, כשכריסטיאנו יחזור הוא יגיד מה הרגשות שלו. הזמינות שלו תלויה בו. אין לנו תחליף אליו ונצטרך לשנות את שיטת המשחק אם הוא ייעדר".


סארי ( ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

גם למילאן לא יהיה פשוט. סביב המועדון נמצאת סערה שמשגעת את איטליה בימים האחרונים עם השמועות ההולכות וגוברות על מינויו של ראלף ראנגניק לתפקיד המאמן. על פי הדיווחים, המאמן הנוכחי, סטפנו פיולי, מתכנן להתפטר בסיום המשחק בעקבות כך, ומעניין לראות האם הדבר אכן יקרה בסופו של דבר.

בינתיים, פיולי יצטרך להסתדר עם סגל חסר מאוד. זלאטן איברהימוביץ' לא ישחק, כמו גם סאמו קסטייחו ותיאו הרננדס, כשלוקאס ביליה, הקאן צ'לאנולו וסימון קיאר נמצאים בספק. עם זאת, השוער ג'אנלואיג'י דונארומה, שמוגדר אף הוא בספק, צפוי להיות כשיר ולפתוח בהרכב.

בתוך כך, אחרי שבתקופה האחרונה עלו שמועות שג'ורג'יו קייליני יעזוב את יובנטוס בקיץ כשהוא יסיים את חוזהו, סוכנו טוען כי הוא יחתום על חוזה חדש. "לא תהיה שום בעיה לחדש חוזה. אני בטוח שעכשיו כשהוא חוזר מפציעה הוא יעזור ליובה במאבק האליפות. קייליני הוא אישיות חזקה מאוד על המגרש ומחוצה לו, הוא שובר שוויון", אמר דוידה ליפי על הבלם שרשם 509 משחקים במדי הביאנקורי.


ראלף ראנגניק (Reinaldo Coddou H./Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי