דיווח: מסי הסביר לעוזר המאמן מה הוא חושב על ההתנהגות שלו

ליאו מסי
ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

אחרי שאדר סראביה נתפס בעדשות המצלמה מקלל במהלך הקלאסיקו, כוכב ברצלונה ערך איתו שיחה קשה. וגם: בצרפת ניתחו את הסיבות האמיתיות לפציעת דמבלה. פראן טורס מועמד

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אנחנו כבר התגרלנו שבכל מספר שבועות צצה פרשה חדשה בברצלונה. האחרונה שבהן אחרי לאחר ההפסד 2:0 בקלאסיקו מול ריאל מדריד, כאשר בספרד פרסמו סרטונים של עוזר המאמן, אדר סראביה, שנתפס בעדשת המצלמה מקלל, זועם על שחקנים, מתפרץ ומאוד לא רגוע, בלשון המעטה. השיא הגיע כשהוא אומר על אחד השחקנים: "הוא לא עושה שום דבר", אך לא ברור למי הדבר כוון.

כעת מדווח כי השחקנים מאוד לא אהבו את ההתנהגות של האיש שהגיע יחד עם קיקה סטיין והם לא חושבים שהוא האיש המתאים להוביל את הקבוצה מהספסל. שחקן אחד שחושב כך הוא הכוכב הכי גדול של בארסה, ליאו מסי. לפי ה-ESPN, הפנומן הארגנטינאי ניהל "שיחה קשה" עם סראביה על התנהגותו ואמר לו בדיוק מה הוא חושב על כך. 

באותו דיווח נכתב שלמרות התנהגותו הקיצונית של עוזר המאמן, לפני המשחק לא הייתה לו בעיה כזו או אחרת עם אף אחד. כעת יהיה מעניין לראות האם גם במשחקים הבאים הוא יתנהל באותה תשוקה על הקווים ועל הספסל.


אדר סראביה עם קיקה סטיין (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

בנושא אחר, ב"לאקיפ" הצרפתי פרסמו מהן "הסיבות האמיתיות לפציעות הרבות של עוסמאן דמבלה", שכזכור גמר את העונה. תמיד האשימו את הצרפתי באורח חיים לא ספורטיבי (אכילת ג'אנק פוד, שינה לא סדירה), אך בעיתון הצרפתי נכתב שהוא למד להכיר בבעיות הנ"ל וטיפל בהן. כיום הוא אוכל ושותה בריא יותר, ישן בשעות נורמליות ולקח את עצמו בידיים.

אז למה בכל זאת הוא נפצע שוב ושוב? איך ייתכן שהוא הפסיד לא פחות מ-65 משחקים בכל המסגרות בעקבות פציעות שונות בשלוש עונותיו במדי הקטלונים בזמן שבראן ובדורטמונד הוא הפסיד רק שני משחקים, וגם הם לא היו בגלל פציעה? נתוני ה-GPS שלו מראים כי הוא שחקן של ספרינטים ובמהלך משחקים, 90% מהזמן הוא מבצע ספרינטים.

באימון, מנגד, רק ב-20% מהזמן הוא מבצע ספרינטים וזה מה שחושף אותו לפציעות. הסיבה לקצב הנמוך יחסית באימונים היא שהקצב מוכתב על ידי ליאו מסי, ג'רארד פיקה ובוסקטס הוותיקים, כך על פי הדיווח. כמו כן, נכתב כי לאחרונה גורם מברצלונה יצר קשר עם מקבילו בדורטמונד על מנת להבין איך קרה שבגרמניה השחקן לא נפצע ולו פעם אחת.

בתוך כך, ב"מונדו דפורטיבו" דיווחו כי אחד המועמדים לעונה הבאה הוא קשרה של ולנסיה, פראן טורס. שחקן הכנף בן ה-20 הפך לשחקן מפתח אצל העטלפים העונה, שיחק ב-25 משחקי ליגה, כבש ארבעה שערים והוסיף מספר זהה של בישולים. שחקן הנבחרת הצעירה של ספרד מחזיק בסעיף שחרור אסטרונומי של 100 מיליון יורו, ועל פי הדיווח הבלאוגרנה יהיו מוכנים להשקיע עליו סכום של 35 מיליון יורו.


עוסמאן דמבלה (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי