פיקה עקץ: "ריאל הייתה הגרועה ביותר שראיתי", ראמוס השיב: "חותם לנצח כל קלאסיקו ככה"

ג'רארד פיקה, סרחיו ראמוס
ג'רארד פיקה, סרחיו ראמוס | David Ramos/Getty Images

בלם ברצלונה התייחס למחצית הראשונה של הבלאנקוס והבהיר: "יש עוד הרבה משחקים לליגה, אבל אנחנו מודעים לחשיבות המשחק שהיה. אם היינו מנצחים זה היה צעד גדול בעונה". הקפטן היריב: "בארסה לא באמת סיכנה אותנו"

(גודל טקסט)

פרק חדש נרשם ביריבות בין ברצלונה וריאל מדריד אמש (ראשון) כאשר שתי הקבוצות הגדולות בספרד נפגשו למשחק הקלאסיקו, בו הבלאנקוס גברו 0:2 על הקטאלונים בזכות שערים של ויניסיוס ומריאנו. לאחר המשחק המתוח, בו בארסה איבדה את המקום הראשון בליגה הספרדית לטובת ריאל. ג'רארד פיקה עקץ את היריבה הגדולה ואמר: "במחצית הראשונה שיחקה ריאל מדריד הכי גרועה שאני ראיתי כבר הרבה שנים בברנבאו"

הבלם המשיך: "יש עוד הרבה משחקי ליגה, אבל פספסנו הזדמנות גדולה מאוד להתרחק מהם. אני חושב ששיחקנו טוב במהלך 45 הדקות הראשונות, אבל לא תרגמנו את זה לשערים. אני חושב שאם היינו מבקיעים לפחות שער אחד או שניים הסיפור היה שונה לגמרי. במהלך המחצית השנייה איבדנו הרבה מאוד כדורים בחצי המגרש שלנו ואפשרנו להם להשתלט על המשחק. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק והנקודות. אם היינו מנצחים, זה היה צעד חשוב בעונה הזו. עלינו עכשיו להתמקד רק בשיפור".

מי שלא נשאר חייב לו הוא סרחיו ראמוס, שמהר מאוד השיב לו באזור הראיונות: "כל הדעות על המשחק הן מקובלות, אבל הייתי חותם עכשיו לנצח כל משחק קלאסיקו בדרך הזו". הבלם הבכיר של זינדין זידאן המשיך לאחר מכן: "אני יכול להגיד שברצלונה שלטה במשחק במחצית הראשונה, אבל לא באמת סיכנה אותנו. בחצי השני כבר התעלינו במגרש. היו לנו כמה מצבים במשחק שהסתיימו בצורה שאולי לא כולם היו מרוצים באותה המידה, אך הדבר החשוב ביותר הוא שהצלחנו לחזור למקום הראשון".

"אם היינו מפסידים הסיטואציה בליגה הייתה הרבה יותר מסובכת עבורנו, אבל בכל מקרה היינו נלחמים עד הרגע האחרון. היינו צריכים את הניצחון הזה והאושר שהוא הביא איתו. אנחנו יכולים לשמוח כי הקבוצה נראתה טוב, אבל אסור לנו לחגוג יותר מדי כי עדיין לא זכינו בשום דבר" סיכם ראמוס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי