ניסו אביטן פוטר מהפועל רעננה, אורי גוטמן ויובל נעים מועמדים

ניסו אביטן
ניסו אביטן. המועמד הבכיר לאמן את המועדון | אריאל שלום

זו לא העונה שלו: לאחר ההפסד המביך 3:0 לנס ציונה, האימון בוטל והנהלת המועדון החליטה על סיום דרכו. המאמן נפרד מהשחקנים בוואטספ. ניצח רק פעמיים ב-19 משחקי ליגה בקבוצותיו. עוזרו גל כהן יחליפו בינתיים

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

עוד זעזוע בהפועל רעננה. ההפסד 3:0 אצל סקציה נס ציונה, היה הקש ששבר את גבר הגמל. לאחר התבוסה הקשה בקרב התחתית אשר הורידה את הקבוצה שוב למקום האחרון בליגת העל, במועדון החליטו לבצע שינויים. המאמן ניסו אביטן, שמונה למאמן רק לפני תשעה שבועות – סיים את תפקידו. 

תחילה, אימון הקבוצה שהיה אמור להיערך היום בוטל כשבמקום זאת נערכה שיחה בין הבעלים למאמנו, שבה הוחלט על עתידו של אביטן בקבוצה. כזכור, רק לפני שבוע נערכה שיחה בה הציע אביטן את התפטרותו לאלון אם הוא ואנשי המועדון חושבים שהבעיה של הפועל רעננה לקראת מאבקי ההישרדות נמצאת על הקווים.  המאמן מיהר להודיע לשחקנם על הפסקת עבודתו ונפרד מהשחקנים בהודעה קולית בקבוצת הוואטספ. מהמועדון נמסר: "הפועל רעננה הופתעה מהתנהלותו של ניסו אביטן שהודיע היום בבוקר ישירות לשחקני הקבוצה על הפסקת עבודתו, אנו מאחלים לניסו בהצלחה בהמשך. בשלב זה ימלא גל כהן את מקומו של ניסו אביטן".

בין הטענות שהושמעו אתמול במהלך המשחק ובסיומו לגבי ניסו אביטן היא העובדה שהוא החליט לפתוח שלושה בלמים בחלק האחורי, כשמולו עמדה ההתקפה החלשה ביותר בליגת העל – ודווקא מול הגנה מנוסה כבשה שלושה שערים. "מאמן טירון כמו ארז בלפר, שידע שזה משחקו האחרון בנס ציונה, עשה בית ספר מקצועי לכל רעננה" נאמר בין היתר בסביבת המועדון.

את האימון מחר יעביר גל כהן עוזרו. לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום ראשון. הבעלים אשר אלון ינסה לשחרר את יובל נעים מאדומים אשדוד מליגה א', אחרי שכבר היה מועמד לפני אביטן וברגע האחרון לא קיבל את התפקיד. גם אורי גוטמן שאימן את הפועל חדרה העונה, עלה כמועמד.

 


אביטן. "מאמן טירון כמו בלפר עשה לכל רעננה בית ספר" (אריאל שלום) 

רק בעונה שעברה אביטן היה שינוי מרענן בליגת העל כשהוביל את הפועל חדרה לפלייאוף העליון ולהעפלה עד לחצי גמר גביע המדינה, אלא שהעונה הזו הוא חווה התרסקות קשה. זה התחיל בפרק לא מוצלח בהפועל תל אביב איתה רשם רק ניצחון אחד בכל המסגרות בלא פחות מ-15 משחקים, ובהמשך לא הצליח להביא לשינוי גם ברעננה על אף ניצחון מפתיע 1:2 על הפועל באר שבע, ניצחונו היחיד. בסה"כ ב-19 משחקי ליגה ניצח רק פעמיים ורשם תשעה הפסדים.

 

אביטן עצמו אמר לאחר המשחק: "אתם יודעים מה היה בשבוע שעבר ולא נכון לדבר ולקבל החלטות מיד אחרי המשחק. אני מאמין שאני יודע לאמן ונדע לקבל החלטות ולהתגבר לטובת כולנו". בהפועל רעננה קיבלו מעט נחמה לאחר שראו כי קריית שמונה הפסידה למכבי תל אביב והפער מהקו האדום עומד כרגע רק על שלוש נקודות והפרש שערים.


אשר אלון. ייפגש עם אביטן כדי להחליט על עתידו (אריאל שלום)

בנוסף, ביציאה מהאצטדיון לאחר המשחק העביר הבלם דויד מתיאוס ביקורת מילולית לעברו של הבעלים אשר אלון, בטענה שההתנהלות מולו לא ראויה ופוגעת בו. אלון לא הגיב לדבריו וההחלטה כיצד להגיב על התנהלותו של השחקן תתקבל בהמשך על ידי הבעלים. במחזור הבא תארח הפועל רעננה את בני יהודה באצטדיון המושבה בתקווה לצאת לדרך חדשה ועדיין ימתינו לראות מי יהיה על הקווים במשחק הקרוב.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי